poniedziałek, 30 października 2023

Targi Książki w Krakowie – dużo wzruszeń!

 

Takie zdjęcie z Gazety Krakowskiej 😉 Zamiast zwykłego u mnie uśmiechu – powaga i wzrusz!
Tegoroczne Targi to dla mnie przede wszystkim seria świetnych spotkań – z czytelnikami, ale też z innymi autorami.
Szczególnie miło było zobaczyć tych, którzy zajmują najwięcej miejsca w naszej domowej bibliotece (bo słowo "biblioteczka" nie oddaje poziomu zagracenia). Tutaj z @magdalena.kordel_pisarka Wielka radość i kolejna piękna książka do przeczytania ❤ (pytaliście o moje ulubione – no zdecydowanie seria Malownicze i Miasteczko! polecam!)
Zdjęcia i ciekawostki będę jeszcze wrzucać, na razie muszę ochłonąć – Targi są piękne, ale też męczące, szczególnie jeśli nie lubi się tłumów 😉 Chociaż swoich fotek prawie nie mam. Chyba jestem totalnie staroświecka, bo wolałam skupić się na rozmowie i drugim człowieku, a nie na produkcji pamiątek 😉 (zresztą chyba to czujecie i widać to w moich mediach, zamiast polubień mam odpowiedzi na żywo czy na privie w dużych ilościach 😃 i super!)

A tu z pisarkami z eSPe i naszą wspólną świąteczną antologią :) Jeśli jeszcze jej nie macie – łapcie w księgarniach lub na stronie wydawnictwa! Jest naprawdę świetna (podobnie jak moja zimowa "Góra świątecznych cudów")!

Powiem Wam, że niesamowicie było wreszcie spotkać na żywo osoby, z którymi pracuję. Było dużo śmiechu, wspólnych zdjęć, rozmówi polecania swoich książek czytelnikom. Miło mieć takie wsparcie innych pisarek! A po targach – wypad na miasto ;) Intensywne dwa dni...

Dziękuję czytelnikom, z którymi miałam okazję porozmawiać i podpisać im książki. I do zobaczenia na kolejnych spotkaniach!

(tak, dziś było dużo wykrzykników, ale jeszcze emocje ze mnie schodzą ;))

Przejście dla VIP-ów ;)
Piękny plakat "Zapachu soli i wiatru"... A ta seria białych książek w centrum zdjęcia – to moje dziecięce :)
Po pracy ;) I nowość Darii Kaszubowskiej.

10 komentarzy:

  1. To musiały być ekscytujące dni. Trochę zazdroszczę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było pięknie :) Warto było na to czekać :)
      Riv

      Usuń
  2. Cieszę się Twoją radością.

    Byłam kiedyś dawno na tych Targach w Krakowie i wiesz, stoiska wyglądały tak właśnie :D. A to dawno było jednak :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo te stoiska chyba w miarę podobne :) No, nasze było w miarę duże i fajne :)
      Uściski!
      Rivulet

      Usuń
  3. Wyobrażam sobie co przezywałaś Natalio...to niezwykłe chwile. " Góra..." jest niesamowita, cieszę się, że mogłam Cię poznać, bo wnosisz w nasz świat piękne wartośći.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! W przyszłym roku premier będzie jeszcze więcej, mam nadzieję, że wniosą dużo dobrego :)
      Pozdrawiam ciepło!
      Natalia

      Usuń
  4. Witaj Strumyku
    Nie dziwię się, że czasem powaga i wzruszenie gościło na Twojej twarzy. Gratuluję sukcesu.
    Nic dodać do tego co napisała Basia. Jak dobrze, że znalazłyśmy się w tym wirtualnym świecie
    Pozdrawiam słonecznym początkiem listopada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Też się cieszę, że mogłyśmy się poznać. Niby wirtualny świat, a ludzie stają się sobie bliscy :)
      Pozdrawiam serdecznie!
      Rivulet

      Usuń
  5. Targi książki to super przeżycie. Ja byłam teraz tylko w Katowicach :)

    OdpowiedzUsuń