sobota, 30 grudnia 2023

Ostatni...

Tak jeszcze wrzucam zdjęcie książki, bo wszak bohaterowie witają w niej także nowy rok w swoim niebieskodomowym stylu ;)

"To ciepła, pełna otuchy lektura nie tylko na okres świąteczny, ale po prostu na każdy czas, w którym potrzebujemy sobie przypomnieć o tym, co w życiu najważniejsze" – wzruszyła mnie ta recenzja. I w ogóle cieszę się jak dziecko, gdy tylko ktoś mi mówi lub pisze, że moje książki pomogły, dały nadzieję...

Nowy rok będę mogła zacząć od podzielenia się z Wami kolejną książkową niespodzianką. A potem będzie coraz ciekawiej ;)

Tymczasem szykujemy się już do Sylwestra... Czyli eucharystii w gronie wspólnoty, a potem pięknego bycia razem i patrzenia w nocne niebo – jak zawsze – z wdzięcznością. Za to, co było, co jest i co ma dopiero nadejść. W każdym położeniu dziękujcie, nieustannie się módlcie... To tak bardzo adekwatne do naszych ostatnich przygód.

I wiecie co? To był naprawdę piękny świąteczny czas. Jak ja lubię te momenty, gdy życie zwalnia i możemy po prostu być razem. Jak na wakacjach :) Gramy w gry, gotujemy, pieczemy, słuchamy muzyki, śpiewamy kolędy, czytamy...

Nauczyłam się robić pierogi ze słodką kapustą i grzybami! Smak mojego dzieciństwa, babcia zawsze robiła. I udało się :)

A oprócz tego kupiliśmy zestaw do robienia sushi i haaaaa, takie mi wyszło, że palce lizać ;) Jednak w dużej rodzinie opłaca się umieć robić coś samemu w ilościach hurtowych, bo kupowanie w sklepie to porażka, zwłaszcza przy tych cenach ;)

Życzę Wam pięknego roku 2024 (zawsze mam kłopot z przestawieniem się na nową datę). Niech Was Bóg prowadzi dobrymi drogami i trzyma w swoich rękach. Obyśmy byli otwarci na to, co chce nam powiedzieć i ufali mu w każdej sytuacji. I życzę Wam pokoju serca... bo to najważniejsze ;)

Miejcie się wszyscy najlepiej na świecie, paaa! (tak, ściągnęłam to bezczelnie z Langusty na palmie :P)

Dobrego roku :)

14 komentarzy:

  1. Witaj Strumyku po raz ostatni w tym roku
    Już jestem ciekawa tego tak tajemniczo zapowiadającego się przyszłego roku.
    Pozdrawiam ciepło, życząc samych dobrych dni i kolejnych książek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ismeno! Oby nadchodzący rok przyniósł Ci dużo pięknych chwil i okazji do uśmiechu :)
      Rivulet

      Usuń
  2. Ten ostatni dzień też poświęcam na modlitwę, bo jest za co dziękować. Niech kolejny rok będzie dla Was błogosławiony.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i wzajemnie, oby ten rok był dla Ciebie i Twoich bliskich piękny i pełen dobrych momentów!
      Niech Was Pan Bóg prowadzi!
      Rivulet

      Usuń
  3. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku. A książka jest super - dziś pewnie skończymy czytać. Towarzyszyliscie nam od 1 niedzieli Adwentu 😁. Czekamy na tegoroczne niespodzianki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę! Kolejna część już za miesiąc ;)
      Riv

      Usuń
  4. Wielu błogosławieństw na ten Nowy Rok!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku! Niech Matka Boża Częstochowska prowadzi tam, gdzie wskazuje, czyli do swojego Syna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak po cichu nie mogę się doczekać, aż przeczytasz moją książkę :) Twoje zdanie i uwagi będą dla mnie bardzo cenne. Tyle już udało Ci się osiągnąć na pisarskiej niwie, a jeszcze więcej przed Tobą <3 Niech ten rok będzie Twoim Rokiem, Waszym Rokiem :) Ściskam mocno Ciebie i całą Gromadkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, kochany Celcie! Też nie mogę się doczekać Twojej książki! I życzę Ci pięknej literackiej przygody, trzymam kciuki!
      Riv

      Usuń