poniedziałek, 4 grudnia 2023

Opowieści z Narnii.

Zaczął się adwent. Krótki w tym roku, więc nie wolno stracić ani chwili :)

Za oknami biała pierzyna okryła wszystko. W sumie z oknami na poddaszu włącznie... :D

Na rynku podziwialiśmy już rozświetloną choinkę i iluminacje świąteczne. Nie powiem, cieszą mnie zawsze, podobnie jak ten grudniowy śnieg. Śnieg lutowy już tak nie cieszy ;)

Na jarmarku wypiłam z dziewczynami i Miśkiem po kubku gorącej czekolady. I załapałam się na oscypka z czarnuszką na ciepło, o! Jakie to było dobre...

Na dachach i latarniach możemy podziwiać błyszczące w słońcu sople.

Za dwa dni Mikołaj, a już w piątek jeden z najpiękniejszych dni w roku.

Także ten... Pomimo trudności to dobry czas. Można zbierać każdego dnia takie małe cuda i uzbiera się tego cały worek.

Przyjdź... Przychodzisz w małych i dużych rzeczach. Codziennie.


I taka propozycja na adwent i święta :)

6 komentarzy:

  1. Dobrze, że przypominasz o tym, jak ważne jest docenianie drobiazgów i wdzięczność za nie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piszę też dla siebie samej – jak się coś napisze, to łatwiej zapamiętać :)
      Riv

      Usuń
  2. Zawsze dużo się u mnie dzieje w Adwencie, dlatego zaczęłam wcześniej stawiać światła czy wieszać niektóre ozdoby. Aby przypominały, że to nie Święta, ale czas szczególny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, ja też się wprowadzam w klimat muzycznie i dekoracyjnie ;) Zresztą przy dzieciach nie da się inaczej :)
      Riv

      Usuń
  3. Witaj Strumyku
    Tak trzeba dostrzegać drobiazgi, cieszyć się chwilą...
    Oscypka z czarnuszką jeszcze nie jadłam.
    Pozdrawiam serdecznie drugą niedzielą adwentu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już druga, szybko to leci...
      Uściski Ismeno, dobrego adwentu!
      Riv

      Usuń