wtorek, 28 maja 2024

Nowa książka już w księgarniach :)

Już jest! Szósta część przygód rodziny z niebieskiego domu ❤ Można kupować na stronie wydawnictwa lub w dobrych księgarniach, na przykład Bonito. Znowu wakacyjna, znowu w wesołym i ciepłym klimacie "Dzieci z Bullerbyn". Polecam wszystkim. Dużo ciekawostek (w tle Góry Świętokrzyskie!), śmiechu, szalonych przygód dzieciaków i ich mamy oraz... cioci Magdy, tej, która pojawiła się w pierwszej części. Są też zwierzaki, bez nich byłoby przecież nudno! Naprawdę się wzruszam patrząc na to, jak rozrasta się ta seria. Przypominają mi się inne serie dla dzieci, którymi sama żyłam jako dziecko. "Samochodziki", "Tomki"... Mam nadzieję, że doczekam się wydania kolejnych części. A na razie piękna szóstka dla całej rodziny. Bawcie się dobrze! I mówicie o niej bliskim i znajomym – taka poczta pantoflowa to najlepsza promocja! Można też komentować TU :)

A już w lipcu coś tylko dla dorosłych – moja powieść "Imię dla Róży". Bardzo polecam. Ostatnio czytałam ją po raz kolejny, tuż przed wysłaniem do druku. I powiem Wam, że o ile zwykle w takich sytuacjach mam już dość własnego tekstu ;), to tym razem podobało mi się równie mocno, jak za pierwszym czy drugim razem. To po prostu dobra książka jest :)

4 komentarze:

  1. Najszczersze gratulacje! Masz z czego być dumna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki kochana :*
      I wzajemnie ;)
      Tusia

      Usuń
  2. Zrobimy zakup pierwszej, a potem drugiej, bo to fantastyczna, wartościowa lektura. Bardzo się cieszę, że piszesz Natalio.

    OdpowiedzUsuń