wtorek, 26 września 2023

Wi aj pi.

Taki kubeczek sobie kupiłam ostatnio...
Nie dlatego, że w związku z wydawaniem książek totalnie mi odbiło 😂
Ale po to, żeby pamiętać, że bez względu na to, czy uda mi się zrobić coś dobrego, czy zupełnie wszystko zepsuć, jest ktoś, dla kogo ciągle będę Bardzo Ważną Osobą ❤️

Większość z nas jest nauczona tego, że na miłość i szacunek trzeba sobie zasłużyć. Ja sama mam poczucie, że ciągle wracam do punktu wyjścia – do myślenia, że muszę się starać, by zyskać czyjąś aprobatę. Dobrze jest sobie przypominać, że człowiek jest wartościowy nie ze względu na to, kim jest i co osiągnął, ale dlatego, że jest ❤️

A źródło bezwarunkowej miłości jest tylko jedno. Podpowiedzą są te czarne okładki z tyłu... Bardzo przydają się w tym czasie, gdy jesienne wirusy zaczynają atakować i mam szpital w domu.

No i tak... Za nami piękne Pola Chwały w Niepołomicach. To jedno z tych wydarzeń, na które czekamy cały rok. Podobnie jak czerwcowy Piknik Lotniczy, majowa Noc Muzeów i październikowy wyjazd w okolice Czorsztyna. Taki rodzinny rytm...

Niestety dzieciaki przyniosły jakiegoś wirusa z przedszkola i ciężka noc za nami. I dużo prania przed nami :P

A ja jak na ironię mam superpomysł na powieść i kiedy tylko mogę – piszę. Pewnie będę mogła się nią pochwalić najwcześniej za rok, ale co tam. Czuję, że warto pociągnąć ten temat. I wiecie co? To będzie moja dziesiąta książka :)

Tymczasem mogę zapowiedzieć październikową niespodziankę nr 2, tym razem dla dorosłych. Razem z innymi autorkami serii "Opowieści z Wiary" stworzyłyśmy zbiór świątecznych opowiadań. Jest świetny i mam nadzieję, że się nim poczęstujecie :) Smacznego!

4 komentarze: