czwartek, 15 grudnia 2022

Ważne ogłoszenie!

Kochani, jest sprawa!

Mam w domu kilka egzemplarzy książek i jeśli jesteście zainteresowani, mogę je wysłać z dedykacją :)

Cennik: 
 
"Niebieski dom" – 31 zł plus koszt wysyłki
"Morskie bałwany" – 31 zł plus koszt wysyłki
"Na końcu świata" – 33 zł plus koszt wysyłki
I promocja – trzy tomy 90 zł plus wysyłka 🔥
Jeśli chcecie sprawić radość dzieciom (i sobie), piszcie w komentarzach lub na maila (rivulet@poczta.onet.pl) ❤️
 
Tymczasem spływają do mnie kolejne podziękowania od różnych pomocników Mikołaja, których dzieci wciągnęła ta seria. Bardzo mi miło! Warto było zaciskać zęby i pisać mimo zmęczenia.

Mam nadzieję, że książki dotrą do wielu domów i sprawią radość dzieciakom. To najważniejsze!

A co u nas?

Po sezonie ospowym nadeszła pora na rotawirusa :P

Dzieci kłębią się w domu. A ja skończyłam pisać książkę. Tak żeby mieć odskocznię.

Aha, i miałam nagranie w naszym Radiu Kraków (taki szczegół, zapomniałabym). Dam znać, kiedy będzie można odsłuchać wywiadu. Było bardzo sympatycznie, a z tym radiem mam naprawdę dobre wspomnienia. I kiedyś marzyłam, że sobie je pozwiedzam. Udało się, w dodatku prawdopodobnie jeszcze nie raz tam wrócę ;)

6 komentarzy:

  1. Ja proszę. Komplet w takim razie. Pierwszą mam, ale dam komuś w takim razie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisz proszę adres na maila :) I co w dedykacji ;)

      Usuń
  2. Polecam, warto mieć taki komplet, ja mam i się cieszę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Polecamy gorąco. Tygrys na mapie nie raz śledzi miejsca Waszych wojaży. Żałujemy tylko, że nie było kolejnej części na ten przedświąteczny czas oczekiwania.
    Zdrówka dla Was i sił dla Mamy

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj nie tylko przedświątecznie Strumyku
    Książki polecam z całego serca.
    A już dzisiaj w ten niezwykły czas życzę Wan boskiej opatrzności.
    Niech Bóg Was błogosławi i strzeże.
    Niech obdarzy Ciebie i Twoją Rodzinę swą łaską
    Radosnych, pełnych ciepła Świąt Bożego Narodzenia

    OdpowiedzUsuń