poniedziałek, 19 grudnia 2022

Ostatni tydzień przed Wigilią...


Na początku chciałam podziękować tym, którzy zamówili takie kompleciki :) To naprawdę frajda pisać dedykacje i wysyłać szeleszczące paczuszki (nawet jeśli za każdym razem dostaję zawału, czy dobrze wpisałam dane adresata :D tak już mam).

Pogoda zadziwia nas bielą... i mrozem. Dziś po raz pierwszy od baaardzo dawna miałam wrażenie, że z zimna odpadną mi nogi :P I przez godzinę dochodziłam do siebie przy kuchennym kaloryferze. Ale widoki cudowne, szczególnie brzozy pokryte siatką migoczących w słońcu diamencików... A tuż obok wstęga rzeki skuta lodem.

Odliczamy powoli do Wigilii... Jeszcze w weekend zastanawiałam się, jak to możliwe, że już tak blisko. Ale teraz czekam... Jest nieco pod górkę i w niepewności, ale mam poczucie (raczej takie rozumowe niż emocjonalne, ale no), że Bóg jest obok nas w tych naszych wszystkich problemach.

Bardzo pomogła mi ewangelia z ostatniej niedzieli. Tyle napięć, wątpliwości... i taka opieka z nieba. Jak u nas :)

Kochani, nie wiem, czy będę pisać w najbliższym czasie. Już teraz życzę Wam pięknych świąt, takich pełnych radości mimo wszystko, nadziei która nie gaśnie i miłości nawet do tych, którzy nie są tacy, jak byśmy chcieli. Wtedy Bóg się narodzi.

Ściskam Was mocno!

Tusia (Rivulet)

Aha, dla chętnych: NAGRANIE z mojej rozmowy o książkach w Radiu Kraków.

11 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Jeeest!
      Az nie do wiary wiedząc jak chodzi poczta.

      Usuń
    2. Super! Niech się dobrze czyta! :) Pięknych świąt i błogosławieństwa w nowym roku!

      Usuń
  2. Wspaniałych Świąt dla Waszej rodzinki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy :) I wzajemnie, pięknego czasu świętowania!

      Usuń
  3. Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana Rivulet, z okazji Bożego Narodzenia życzę Wam dużo radości i rodzinnego ciepła na ten święty czas oraz wielu wspaniałych chwil w tym nowym, 2023 roku 🙂. Ściskam świątecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolinko wszelkiego dobra, pięknego czasu świętowania i błogosławieństwa z góry na ten nowy rok <3 Uściski od naszej gromadki :)

      Usuń