środa, 6 kwietnia 2022

Niebieski dom. Moja pierwsza książka :)

 Tadaaaam:

Oto okładka ;)

A tu opis z tyłu książki:

Czy wiecie, czego potrzeba, żeby przeżyć najwspanialsze wakacje w życiu? 

Po pierwsze, starego drewnianego domu otoczonego zdziczałym sadem, w którym można bawić się we wszystko, na co ma się ochotę. Po drugie, zwariowanego rodzeństwa (choć bez nowo poznanej koleżanki z sąsiedztwa zabawa całej naszej piątki nie byłaby tak udana). Po trzecie, rodziców, którzy wymyślają długie i męczące wycieczki w góry, ale po nich pozwalają nam rozpalić ognisko, a nawet położyć się do łóżek bez kąpieli… naprawdę! I po czwarte, bliskości lasu, pól oraz rzeki – tam dopiero można przeżywać niesamowite przygody!

Pytacie o tablet lub smartfon? Wiem, że trudno w to uwierzyć, ale na najwspanialszych wakacjach naszego życia są po prostu niepotrzebne! Znacznie bardziej przydają nam się mapa, plecak i kalosze (bo zapewniam was, że w naszym rodzinnym towarzystwie wakacje mogą być niesamowite, nawet gdy pada deszcz!).

Co zrobić, jeśli chwilowo nie macie do dyspozycji domu z ogrodem, licznego rodzeństwa oraz rodziców gotowych na dwa szalone tygodnie bez pralki? Może po prostu sięgnijcie po tę książkę i dołączcie do naszej gromadki? 

Gotowi? 

No to ruszamy...

 

Wakacje w drewnianym domku pod lasem z sympatyczną, wielodzietną rodzinką? Dlaczego nie?

Lektura tej książki będzie dla dzieci niecodzienną przygodą, a dla rodziców ciekawą inspiracją do wzajemnej miłości, troszczenia się o siebie nawzajem i rozwijania pięknych relacji między dziećmi. Do tego garść cennych refleksji i odrobina humoru.

Polecam całej rodzinie. 

Małgorzata Lis, autorka powieści, mama siedmiorga dzieci

***

"Niebieski dom" będzie dostępny na początku maja. A już w czerwcu ukaże się druga część serii czyli "Morskie bałwany". Szykujcie się na dużą porcję wakacyjnego czytania :)

TUTAJ można podejrzeć książkę na stronie wydawnictwa (na razie w zapowiedziach). 

A TUTAJ w Taniej Książce ;) Widać datę przewidywanej premiery.

I wiecie co?

Cieszę się :))

Będzie mi bardzo miło, jeśli roześlecie wici wśród znajomych. I mam nadzieję, że atmosfera Niebieskiego domu Wam się spodoba :)

Ja najlepiej odpoczywam przy książkach przeznaczonych (w teorii) dla dzieci. Zwłaszcza tych, w których jest i dużo śmiechu i nieco głębi, powagi.

Także ten. Odliczamy ;)

A teraz dobrej nocy... Cały dzień spędziłam w biegu, ale musiałam jeszcze tu wejść na chwilę i się podzielić dobrymi nowinami. Czas odpocząć :)

<3

20 komentarzy:

  1. Ale super! Gratulacje!
    Dodajemy na naszą listę czytelniczą ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dałam właśnie cynk na Insta i na Facebooku. Jestem podekscytowana!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała nowina. I bardzo ładna okładka. Nie wiem, czy to przypadek, czy efekt zamierzony, ale bardzo kojarzy się z książkami Astrid Lindgren.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W środku są ilustracje podobne do tych z "Dzieci z Bullerbyn" :) Widziałam już propozycje okładek kolejnych dwóch części - też są śliczne :) Wydawnictwo bardzo się postarało.

      Usuń
  4. Ogromnie się cieszę.
    Mam podobne skojarzenie obrazkowe jak Agnieszka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ponoć miało to być też nawiązanie do "Mikołajka" ;) ale mnie również kojarzy się raczej z książkami Astrid.

      Usuń
  5. Bardzo się cieszę, gratuluję i czekam z niecierpliwością na zakup.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu :)) Mam nadzieję, że się spodoba :)

      Usuń
    2. Ja również gratuluję i podobnie czekam nie mniej niecierpliwie na chwilę, kiedy wezmę tą książkę do ręki
      Pozdrawiam nadzieją na ciepłą Niedzielę Kwietną

      Usuń
    3. Dziękuję i pozdrawiam chłodną lecz ukwieconą wiosną...

      Usuń
  6. Gratuluję z całego serca!!! Bardzo się cieszę :* :* :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Raz jeszcze gratulacje i posyłam linka w świat :)

    OdpowiedzUsuń
  8. strasznie się CIESZĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘ - oczywiście obie musze mieć!!! :-)))))))))) Gratulacje! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :D Cierpliwości, będzie więcej niż 2. Będziesz mogła polecać uczniom ;D

      Usuń
  9. Gratuluję wydania książki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń