piątek, 1 marca 2024

O tym, co ważne.

Piękne zdjęcie z bloga Książki Dla Dzieci, gdzie można znaleźć recenzję "Błotnych stworów". Całość w linku. Powiem Wam, że zawsze się wzruszam, gdy czytam opinie czytelników. To, że zaczęli traktować moich bohaterów jak swoją rodzinę, że czekają na kolejne tomy... Że im to pomaga. Tym dużym i tym małym. Miód na serce.

Ja w całym tym domowym zamieszaniu nie mam czasu na sensowne ogarnianie mediów, polecanie, promocję... Na szczęście są ludzie, którzy to robią. Bardzo Wam dziękuję!!! Dzięki Wam mogę starać się jakoś godzić zajmowanie się dziećmi, domem i pisanie, doczytywanie informacji, szukanie ciekawostek do kolejnej powieści... Doba jest krótka, za krótka, by zrobić wszystko. A spać też kiedyś trzeba :)

Dobra wiadomość dla czytelników: wczoraj skończyłam pisać kolejną książkę dla dzieci! Co się przy niej nawzruszałam, to moje! Ale tak to chyba jest przy tego rodzaju powieściach. Nawet te z gruntu wesołe dotykają czułych strun.

Pisząc "Błotne stwory" poruszyłam kilka trudnych tematów... Odchodzenie bliskiej osoby, wojnę, przemoc wśród rówieśników.
A jednak myślę, że udało mi się stworzyć kolejną radosną, dającą nadzieję książkę. Nie da się pięknie żyć zamykając oczy na zło i cierpienie. Ale można żyć świadomie i odważnie, będąc wdzięcznym za dobro, które nas spotyka.
Mam nadzieję, że ta książka da Wam dużo radości ❤
Gdybyście znali bibliotekę lub szkołę chętną na spotkanie autorskie ze mną, piszcie. Chętnie przyjeżdżam do dzieciaków i rozmawiam z nimi o podróżach, pisaniu, marzeniach... i innych ważnych sprawach :)
piękna grafika innego mojego patrona Zaczytany Tymcio


7 komentarzy:

  1. Trzeba przyznać, że koncepcja okładki i ilustracji koresponduje z treścią, podkreśla jej charakter i jest po prostu urocza. Z zapartym tchem będziemy czekać na następną książkę, jesteśmy już w połowie Błotnych Stworów a moje Stwory już dopytują czy będzie następna. Identyfikują się z bohaterami książki, też jest ich sześcioro:P
    Trzymaj się ciepło
    Nina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Następna będzie w okolicach czerwca :) A siódma też napisana, choć pewnie na nią trzeba będzie poczekać dłużej, bo mam też inne pozycje do wydania :)
      Dzięki, pozdrowienia dla Stworów!
      Natalia

      Usuń
  2. Mój 10 latek, nomen omen Daniel, połknął "Stwory" w niecałe dwa dni. I pyta o jeszcze. Proszę koniecznie pisać kolejne tomy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, kolejne się piszą. Szósty tom ukaże się przed wakacjami :)
      Pozdrowienia dla Daniela :)
      Natalia

      Usuń
  3. W dobie dzisiejszej "wszędobylskiej miernoty" Twoje książki są jak tratwa ratunkowa...

    OdpowiedzUsuń