czwartek, 4 maja 2023

Pierzaste skrzydła tulipanów. I o mediach społecznościowych.

 

Takie postrzępione tulipany wyrosły mi w ogródku :) Uwielbiam je, ich płatki przypominają ptasie pióra. A po deszczu kwiaty były jak nastroszone żółte kanarki na zielonych nóżkach.

Tymczasem nadszedł maj i wyświęca ogrody. Z zanurzeniem w Jordanie pogody bywa różnie, ale i tak nie narzekam, bo w Krakowie cieplej, niż w innych zakątkach Polski.

I książka, moja książka dla dziewczynek! Jest już dostępna na stronie wydawnictwa, o TUTAJ! Kochani, bardzo Was proszę o udostępnianie tego linku wśród znajomych :) Najlepiej poleca się pocztą pantoflową i przez bezpośrednie wskazanie dobrej książki. Liczę na Was :) Bo niestety zabiegana jestem tak, że profesjonalnie nie dam rady podejść do promocji i wpadam do mediów społecznościowych jak po ogień.

W sumie dobrze, czas dla rodziny nadal jest numerem jeden... Ale coś za coś. Influencerką nie zostanę – nie tyle dlatego, że nie chcę (choć też), ale przede wszystkim z braku możliwości czasowych.

Co nie znaczy, że nie chcę dalej pisać po nocach ładnych powieści dla mniejszych i większych.

W zasadzie przydałby mi się jakiś dobry duch prowadzący fanpejdża, ha! Może kiedyś się doczekam takowego :)

Za nami majówka, przed nami wiele wyzwań... raczej większych, niż mniejszych.

I dlatego tym bardziej proszę o kupowanie i polecanie moich książek. Bo wiecie co? Odliczamy już do wakacji, żeby wreszcie odpocząć... I planujemy zakup namiotu. A namiot dla nas – to taki spory namiot. Naprawdę duży. I cóż, ile uda mi się zebrać ze sprzedaży książek, tyle dołożę do namiotu. I naszej wakacyjnej wyprawy. Z pisania wielkich pieniędzy (póki co) nie ma. Ale jest satysfakcja. No i może być wielki namiot ;D Także ten... wesprzyj Rivulet, pozwól jej zebrać na namiot dla rodziny xD

Z góry wielkie dzięki, jak zawsze ;D

7 komentarzy:

  1. Piękny ten tulipan. Rozumiem, że to jeden z tych ocalonych przed zdeptaniem. Niech Ci się książka dobrze sprzedaje dobrze. Bardzo mi się podoba bluzka, będąca tłem dla powieści :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ocalały tylko te żółte, pierzaste :) Czerwonych niestety brak...
      Dziękuję! Falbaniasta bluzka to mój numer jeden w ostatnim czasie!
      Rivulet

      Usuń
  2. Witaj początkiem maja Strumyku
    Uwielbiam żółte tulipany. Nawet taki obraz też pojawił się u mnie ostatnio.
    Trzymam kciuki za kupno namiotu.
    Pozdrawiam żółto -zielono za oknem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :)
      Pozdrawiam ciepło, choć za oknem dziś szaro i zimno ;)
      Rivulet

      Usuń
  3. Zamówiłam przed chwilką serię o Niebieskim domku, na dwa prezenty komunijne, dla dziewczynek, które deklarują, że nie przepadają za czytaniem książek. Jednak myslę, że teraz zmienią zdanie. Dla siebie zamawiam Hanię🙂. Nie posiadam mediów społecznościowych, to niestety nie polecę w takim zasięgu. Pozdrawiam serdecznie. Iwona🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sporo dzieci przekonało się do czytania dzięki tej serii :) Mam nadzieję, że tak będzie i tym razem. Też nie przepadam za mediami społecznościowymi ;) Pozdrawiam serdecznie!
      Rivulet

      Usuń
  4. Cudowny pierzasty tulipan. Super. Chętnie udostępnię link :) Fajny pomysł na taką książeczkę dla młodych dam.

    Kasia Dudziak, Kasinyswiat

    OdpowiedzUsuń