wtorek, 9 maja 2023

Majowy kołowrotek.

Można już kupić "Skrzydła Hani"!
Ania poleca Hanię ;)

Przypominam, że moją książkę można kupić TUTAJ.

Premiera już 15 maja (w poniedziałek), ale "Skrzydła Hani" są już dostępne w przedsprzedaży.

15 maja będę świętować... specyficznie. Mam wtedy biopsję. Uff. Na samą myśl robi mi się słabo, no ale mus to mus.

Kto może się pomodlić, tego proszę o modlitwę, a pozostałych o trzymanie kciuków. Trochę stresik. Kochana tarczyca :P

Tymczasem staram się być dobrej myśli. Co by nie było, jesteśmy w dobrych rękach.

Komunia Eli coraz bliżej... i jej nieco przesunięte przyjęcie urodzinowe ;)

I szkolna wycieczka Rafała.

I przedstawienia naszych przedszkolaków z okazji Dnia Mamy.

I tyle innych spraw. Dobrych, ale jest o czym myśleć. Dla wysokowrażliwca czas trudny i pełen bodźców. Na szczęście przyroda pozwala znaleźć wytchnienie.

Na hamaku ;)



14 komentarzy:

  1. Justyna Fortuna9 maja 2023 21:40

    "Skrzydła Hani" już kupione i przeczytane! Piękna, wzruszająca historia otulającą serce!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Bardzo się cieszę, że otuliły :)
      Rivulet

      Usuń
  2. Gratuluję wydania kolejnej książki !!! Nie dość, że ja codziennie ojca Adama słucham - to i u Ciebie znów Go spotykam ?! Pozdrawiam serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      A jaką świetną serię majową zrobił! ;)
      Rivulet

      Usuń
  3. Ja zanim przeczytam, nieustannie zachwycam się okładką.
    Niech maj zapisuje się dobrymi wspomnieniami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Wam też życzę pięknych majowych chwil!
      Riv

      Usuń
  4. Ojej! Tyle na raz. Będę pamiętać w modlitwie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tarczyca to wcale nie zwyczajna sprawa. Wiem po sobie, na swoje szczęście w odpowiednim momencie wszystko zostało wychwycone i teraz już nie mam tego gruczołu, nie mniej kontrola nadal jest wskazana dość wielotorowa tego tematu u mnie. To mam nadzieję, że wynik nie wykaże nic złego.

    Kiedyś czytałem kryminały nowsze, potem próbowałem ze skandynawskimi, jednak się nie polubiliśmy. Teraz zaczynam poznawać klasykę kryminału.

    Pozdrawiam!
    https://mozaikarzeczywistosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się być dobrej myśli, bo czarnowidztwo nigdy nie pomaga ;)
      Klasyka kryminału – o tak! Te nowe jakoś do mnie nie trafiają.
      Pozdrawiam!
      Rivulet

      Usuń
  6. Na pewno pomodlę się o dobry wynik. Ja sama ostatnio miałam problem z tarczycą więc wiem co to znaczy. Bądź dobrej myśli.

    Dużo zdrowia

    Kasia Dudziak

    OdpowiedzUsuń