czwartek, 27 kwietnia 2023

Marzenia się spełniają :)

Kurier z właściwym sobie taktem zjawił się w porze śniadania. Zdjęłam z kolan niezadowoloną Anię i pobiegłam odebrać paczkę. Gdy wracałam, prawie zabiłam się na przebiegającym po przedpokoju Truflu.
    – Mamo, co to jest? Czwarta część "Niebieskiego domu"? – ucieszył się Rafał.
    – Nie, ona będzie na jesieni. To jest ta książka dla dziewczynek!
    – Żenada – skomentował jedenastoletni mistrz ciętej riposty (moja szkoła!) i poczłapał do siebie na piętro.

Także ten... :D Mam przyjemność przedstawić Wam moją najmłodszą książkę (choć kolejne w drodze - z książkami jednak łatwiej niż z dziećmi). Dla dziewczynek od lat 6 do 106 ;) Ślicznie wydana (także w środku, będę jeszcze wrzucać zdjęcia), wciągająca i mądra.

Głupio mi pisać tak o własnej książce, ale chyba najwyższy czas się przemóc i pisać wprost: tak, te książki są mądre. Uff! Nie jest łatwo zrezygnować ze starych przyzwyczajeń i uwierzyć, że można przestać się kulić w sobie słuchając oskarżeń cudzych i własnych. Tylko rozwinąć skrzydła i wzlecieć do gwiazd.

I w sumie o tym właśnie jest ta książka.

Kochani, będę bardzo wdzięczna za polecanie jej wśród znajomych <3 Mam nadzieję, że Wam się spodoba! :)


21 komentarzy:

  1. Jaki piękny początek dnia! Wzlatuj do gwiazd!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudnie, tak, chwal się Dziewczyno, tak trzeba! Można ją już zdobyć z autografem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można :) Wyślę w poniedziałek :)
      Pozdrawiam
      Natalia

      Usuń
    2. Dzięki i podaj mi wszystko na priv co trzeba:-) już się cieszę.

      Usuń
    3. Wtorek, zapomniałam o święcie ;)
      Jasne, odezwę się mailem.
      Dobrego wypoczynku Basiu!
      Rivulet

      Usuń
  3. Czasem podczytuję Pani blog, a dziś chciałam serdecznie pogratulować Pani wszystkich sukcesów! Zatem: gratulacje i wszystkiego dobrego! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! :)
      Pozdrawiam serdecznie
      Rivulet

      Usuń
  4. Mam 48 lat i z ogromną chęcią przeczytam🙂. Pozdrawiam serdecznie. Iwona

    OdpowiedzUsuń
  5. Dodam, że teraz czytam " Historynkę" L.M.Montgomery, kupiona w Biedronce, a historia " Niebieskiego domku" czeka cierpliwie w stosunku na swoją kolej❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło :) Jeśli się lubi "Historynkę", to "Niebieski dom" i "Skrzydła Hani" też się spodobają :)
      Pozdrawiam serdecznie!
      Rivulet

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! <3
      Pozdrawiam, podczytuję (choć z komentowaniem mam problem) i trzymam kciuki!
      Rivulet

      Usuń
  7. Gratuluję wydania kolejnej książki. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo!
      Pozdrawiam ciepło :)
      Rivulet

      Usuń
  8. Witaj końcówką kwietnia Natalio
    Gratuluję kolejnego sukcesu.
    Pozdrawiam nadzieją na piękny maj

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ismeno! <3
      Pięknego majowego czasu!
      Riv

      Usuń
  9. Marzenia się spełniają, ale dość mocno w tym pomogłaś. Cieszę się z Tobą i coś czuję, że ta książka jest dla mnie na teraz. Na szczęście widełki wiekowe są dość szerokie :) I z pewnością odezwę się z prośbą o egzemplarz z autografem dla pewnej zaprzyjaźnionej dziewczynki. I dla Tygrysa dobra wiadomość. Chłopak wypatruje kolejnej części Niebieskiego domu.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Coś mi się popsuło w komentarzach i nie mogę komentować u Ciebie, ale podczytuję... Na kolejny Niebieski dom jeszcze chwilkę przyjdzie poczekać, ale mogę pocieszyć, że w wydawnictwie już 3 kolejne części czekają na swój moment. W końcu wyjdą ;)
      A "Hanię" polecam :)
      Uściski!
      Riv

      Usuń
  10. Gratuluję!! Przesylam sloneczko i usciski z majóweczki z Francji🌞🌞🌞🌞🌞 mama trojeczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i pozytywnie zazdroszczę takiej majóweczki :) Sama odliczam niecierpliwie do wyjazdu poza Kraków...
      Uściski!
      Rivulet

      Usuń