środa, 14 września 2022

"Na końcu świata" czyli sercu bliski Beskid Niski.

Już jest! Można zamawiać!!!

"Na końcu świata", trzecia część serii o rodzinie z niebieskiego domku.

Moja ulubiona.

Kraina Łagodności dla dzieci. Mądra i wyciszająca, poruszająca i zabawna.

Jeśli chcecie zrobić sobie małe wakacje w Beskidzie Niskim, proszę bardzo:

https://bonito.pl/produkt/na-koncu-swiata

Oto bilet :)

Strasznie się cieszę! Kiedy rok temu udało mi się znaleźć wydawcę dla mojej małej trylogii, nie sądziłam, że będę mogła cieszyć się książkami tak szybko!

Kochani, mam prośbę – jeśli tylko możecie, polecajcie, piszcie, komentujcie na stronach księgarni czy na lubimyczytac.pl

Będę bardzo wdzięczna! Nie zależy mi na tym, żeby sobie zarobić na tych książkach... Po prostu chciałabym, żeby mogły dotrzeć do jak największej liczby dzieciaków i sprawić im radość. Taka prawda :)

Dziękuję wszystkim za wsparcie, za pamięć i dobre słowo! Dzięki Wam wiem, że warto tracić czas na pisanie ;)

Szczęśliwa Rivulet ze swoim pierwszym dziełem :)

4 komentarze:

  1. Gratulacje. Niech się dobrze sprzedaje. No bo wiesz... pieniądze też się przydają. A wydawca będzie zmotywowany do należytej promocji i dodruków ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, wakacyjny zastrzyk pieniędzy po sprzedaży pierwszej i drugiej części był miłą niespodzianką :) Ale staram się pamiętać o priorytetach i nie dać się zwariować ;D Dziękuję!

      Usuń
  2. Wielkie i z całego serca gratulacje! Jestem taka dumna z Ciebie, że pęknę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* I ja jestem dumna z Ciebie :D Razem damy radę...

      Usuń