piątek, 26 sierpnia 2022

Spotkanie autorskie i końcówka wakacji.

Takie spotkanie...

Tak sobie myślę – kurcze, ile dobrego mnie spotkało, odkąd ukazał się "Niebieski dom"...

Tyle dobrych ludzi na mojej drodze, tyle dobrych słów.

Jest za co być wdzięcznym. Piękna przygoda :)

I chociaż humor gorszy, jak zawsze pod koniec wakacji (więcej na instagramie), to jednak powoli kiełkuje myśl godna Leopolda Staffa – jest się czym zachwycić...

Dziękuję Wam za wszystko, każde słowa wsparcia, każde polecenie. Dla wielodzietnej mamy, która dzięki pisaniu ma poczucie, że może latać, jest to bezcenne. A jeszcze bardziej cenne jest widzieć, że dzieci odlatują... na kartach książek :)

https://lubimyczytac.pl/autor/234371/natalia-przezdzik

Tu link do konta na lubimyczytac.pl :) Gdybyście mieli chwilkę, wpadnijcie i polajkujcie lub dajcie komentarz. Dzięki :*

I powodzenia w szykowaniu się do roku szkolnego – dla wszystkich z Was, którzy właśnie zgrzytają zębami nad listą z wyprawką. Ja zgrzytam ;) Lato, wróć!

8 komentarzy:

  1. A jak miło usłyszeć Twój głos!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajnie się Ciebie słucha! I były momenty, że się wzruszyłam, pięknie. Możesz być z siebie dumna :)
    Pozdrawiam
    Ps. U nas wszystko dobrze, choć teraz rzadko pisałam... Wakacje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku, dziękuję :)) Dla mnie to stres słuchać samej siebie i mam wrażenie, że mówię same głupoty :D Ale cieszę się, że komuś to pomaga :) Uściski!

      Usuń
  3. Bardzo się cieszę Twoją radością i czekam na trzecią książkę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje Kochana! Jesteś niesamowita! <3 Prawdziwa bohaterka codzienności :) A teraz jeszcze prawie że jak hollywoodzka gwiazda :) Miło Cię było wreszcie USŁYSZEĆ, po tylu latach wzajemnego odwiedzania się i pisania do siebie... I tak jak mówisz, marzenia się spełniają :) Nie przestawaj sięgać po kolejne!

    A w tym miesiącu spełniają nam się obojgu :) Ściskam Cię mocno!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastrzeliłeś mnie tą gwiazdą :D Cieszę się, że ci się podobało :) I trzymam mocno kciuki, żeby Twoje marzenia się spełniły – wszystkie! :*

      Usuń