środa, 24 sierpnia 2022

Prośba od autorki ;)

Wakacje powoli mają się ku końcowi...

W związku z tym dzieci zaczęły odliczać do Bożego Narodzenia ;) i kolejnych wakacji.

A ja mam zgryza.

Myślałam, że czas oczekiwania na kolejne wakacje będę sobie umilać pisaniem. Wszak już pod koniec września ukaże się trzecia część niebieskodomowej serii – moja ulubiona, chyba najlepsza, o Beskidzie Niskim i stronach szczególnie bliskich mojemu sercu. 

Miałam nadzieję, że uda się potem wydać kolejne części, które napisały się w ostatnim czasie. Jest opowieść bożonarodzeniowa (piękna!), jest wiosenna. Jest historia nieśmiałej dziewczynki i jej samotnej mamy, które podczas wakacyjnego wyjazdu uczą się rozwijać swe skrzydła i wierzyć w swoją wartość. Jest też tyle pomysłów na nowe powieści...

I upsik, nie jest pewne, czy uda się je wydać. Bo czas niepewny, wszystko drożeje, no i czy na pewno jest zapotrzebowanie na takie lektury dla dzieci?

Dlatego wielka prośba do Was, jeśli zależy Wam na kontynuowaniu wartościowej serii dla dzieciaków (pomysł był taki, żeby w kolejnych coraz poważniej omawiać też sprawy wiary i nie tylko), piszcie, polecajcie znajomym i udostępniajcie gdzie tylko możecie... No i kupujcie ;) "Niebieski dom" sprzedaje się pięknie, "Morskie bałwany" nieco gorzej (ale wszystko można zmienić ;)). Jak będzie z "Na końcu świata"? I czy uda się wydać "Pod dachem nieba", bożonarodzeniową opowieść o zimowym Podhalu?

Nie jest łatwo promować dobre książki.

Pomożecie? :)

8 komentarzy:

  1. Kupię bałwany, kupię. Z pewnych względów dopiero we wrześniu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na trzecią część i polecam całość moim znajomym bibliotekarkom. Oby Ci się udało kontynuować ten wspaniały cykl.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo nam się podobają obie książki.
    Z niecierpliwością czekamy na następną część.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytam i będę polecać
    Pozdrawiam końcówką sierpnia i trzymam kciuki za powodzenie

    OdpowiedzUsuń