środa, 22 maja 2024

Czas mija... ija... ija...

Noga jeszcze pobolewa, a ja już w ruchu. Trochę nie mam wyjścia, ale to w sumie dobrze. Na dłuższą metę siedzenie w domu jest strasznie męczące.

Poza tym w czterech ścianach nie da się zobaczyć najmłodszego synka biorącego udział w przedstawieniu z okazji Dnia Mamy i Taty. A dziś byłam i widziałam <3 Wspomnienia same przychodziły... Bo tak niedawno starsze dzieci mówiły swoje role, recytowały wiersze i śpiewały piosenki w tej samej sali. Kiedy robił to najstarszy, Sara była malutka, a Michała i ani nie było jeszcze na świecie. Zleciało... Dobry czas. Choć trochę przeraża, że mija tak szybko. Nie żebym chciała sprawić, żeby moje dzieci były wiecznie malutkie. Cieszę się, że rosną. Ale kurczę... one rosną, a my się starzejemy :) One będę wyfruwać z gniazda, a ja będę tęsknić za tym wszystkim, co teraz tak mnie wkurza. Im bliżej czerwca, tym bardziej myślę o:

1. wakacjach

2. tym, że kolejny obrót za nami... a już za rok Gabryś będzie zdawał do liceum!

3. tym, że 20 lat temu zdawałam maturę – w sobotę mamy spotkanie po latach – i kiedy to wszystko minęło?!

Poza tym wczoraj odwiedziłam mój ukochany, "domowy" Beskid Wyspowy i w Limanowej miałam spotkanie autorskie z dziećmi z drugich klas tamtejszej podstawówki. Było super, dzieciaki oczytane i wygadane, bardzo dobrze mi się z nimi rozmawiało :) I to taki mój plan na kolejne 20 lat – pisać i robić wszystko, co się z tym wiąże. O ile siły pozwolą. Lubię pracować z dziećmi. Chociaż cieszę się, że jednak nie zostałam nauczycielką. To jednak byłby dla mnie kaganiec :) Potrzebuję swobody i nie przejmowania się zasadami i testami.

Moment rozdawania autografów, pod koniec ręka mi mdlała :)
Czekając na lazanię w knajpce.
Zdjęcie dworku wrzucam celowo. Właśnie piszę powieść, w której właśnie w takim dworku otoczonym parkiem znajduje się biblioteka, bardzo ważne dla głównej bohaterki miejsce. W tym limanowskim jest muzeum i niestety nie miałam czasu, by wejść do środka :) Ale i tak miło było zobaczyć budynek tak podobny do tego, w którym często przebywam w myślach ostatnimi czasy.

2 komentarze: