czwartek, 14 lipca 2022

Oddech.

Dobra, niewiele się tu dzieje ostatnio :P ale szczerze mówiąc mam totalnego lenia.

Chcę się wysypiać (mogę! Ania odstawiona od piersi!).

Chcę jeść powolne śniadania.

Chcę sprawdzać pocztę i inne internetowe badziewia tylko raz na jakiś czas.

Chcę śmiać się z dziećmi.

Chcę odpoczywać po tym, jak doprowadzą mnie do szału ;D

Chcę cieszyć się zielenią za oknem.

I spacerami! Właśnie wróciłam ze spaceru z dziewczynami na rolkach/wrotkach. Kostki mam skopane do krwi :P

Chcę po nocy pisać sobie kolejną książkę i powolutku wlewać w nią dużo humoru i spokoju. I w siebie też, bo to działa jakoś tak w obie strony...

Chcę planować, co będziemy robić na Kaszubach już wkrótce! Ogniska, spacery po lesie, szaleństwa w wodzie i lody w Kartuzach! Czyli "Morskie bałwany" w realu! Hahaha!

Chcę śpiewać z dziećmi głupie piosenki :P

I mieć wylane na wiele spraw... Nawet jeśli (albo ponieważ...) to nie przystoi poważnej matce wielu dzieci xD Kto powiedział, że musimy być poważne? ;)

Chcę dokończyć czytanie zaczętych książek.

I zobaczyć jeszcze tyle rzeczy!

I w ogóle... jest lipiec! Mój ukochany!!!

Dobrych wakacji moi drodzy :)) Wy też odetchnijcie! Przytulam mocno!

6 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uśmiałam się. Ale jednak skasowałam, bo nie akceptuję obrażania w sieci.

      Usuń
  2. Życzę Ci, aby wszystkie chcę się spełniły. A przynajmniej większość z nich.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo i również pozdrawiam z upalnego Krakowa :)

      Usuń
  3. Super zamiary- niech się spełnią.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) nie jest łatwo znaleźć czas na odpoczynek, ale się staram :)

      Usuń