środa, 10 kwietnia 2013

Pierwsze kroczki :)

Za oknem wreszcie słońce. I zaczyna się robić cieplej. Jeszcze trochę i zimowe ciuchy pójdą do szafy. Uff... Już myślałam, że ta zima będzie trwać do czerwca.

Od niedzieli nasze Rafalątko uczy się chodzić. Najpierw były dwa kroczki do mnie, potem cztery... W poniedziałek ubrałam go na spacer, a potem poszłam się ubrać sama do przedpokoju. Patrzę, a tu Sasulek na własnych nóżkach tupie do mnie. Przeszedł cały pokój. A potem sam trochę pochodził po podwórku. Normalnie serce rośnie :) Jeszcze tylko trzeba go będzie odstawić i drugi chłopaczek odchowany! A ja wreszcie będę mogła gdzieś wyskoczyć zupełnie sama na dłużej, hehe. Już mi się to marzy...

Poza tym Rafałek ma fazę na mówienie "mama" w kółko (rozklejam się za każdym razem ;)). I wydzieranie się, kiedy tylko znikam mu z oczu. Ale już to przerabiałam przy Gabrysiu, więc po prostu czekam aż minie. A Gabryś stara się nauczyć braciszka nowych słówek i tylko słyszę w tle "Powiedz: ptaszek. Powiedz: Gabryś. A to jest rybka." Tak więc wspólne oglądanie książeczek ma już dwie fazy - najpierw pokazywanie obrazków małemu, a potem czytanie starszemu.

Co poza tym? Tęsknię za górami... Jak tylko będzie się dało, to jedziemy w Gorce. Razem z chłopakami :)

A tu coś pięknego, zalinkowanego ostatnio przez Celta (dzięki!!!). Idealnie pasuje do tego czasu przedwiośnia...

4 komentarze:

  1. Serce rośnie od samego czytania o Twoich synkach. :) Na dzieci jestem zdecydowanie za młoda i nie powinno mi to nawet po głowie chodzić, ale naprawdę, czytam, rozczulam się i sama marzę o własnych, z nadzieją, że Pan Bóg kiedyś da. :) Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow juz chodzi ekstra brawa :D teraz to pewnie się zaczeni ja też tęsknię za tym by gdzies na dłużej sama wyjśc

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje dla Rafałka! Oj , teraz się nabiegasz:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Od dzisiaj mówię na Rafałka: STRUŚ PĘDZIWIATR ;D

    A jak zobaczyłem Lindsey, od razu pomyślałem o Tobie :)

    Trzymajcie się cieplutko Wszyscy! :o)

    OdpowiedzUsuń