poniedziałek, 16 kwietnia 2018

Urodziny naszej królewny.

I już po kolejnych urodzinkach. Cały dom jeszcze w balonach. Pralka i zmywarka chodzą. A ja odkurzyłam i mogę usiąść :P

Po przyjęciu dziewczynek jest o wiele mniej sprzątania, niż po ostatniej chłopięcej imprezie. I wrażenia zupełnie inne :) 

Jubilatka ubrała się sama jak królewna, w jedną z najlepszych sukienek. Ubrała diadem, kolczyki i naszyjnik, które dostała w prezencie i z poważną miną (w końcu królowa Elżbieta, jak ktoś zauważył) przyjmowała gości. Potem było już więcej śmiechu. Dzieciaki same wymyślały sobie zabawy w pokoju, a dorośli siedzieli przy stole i rozmawiali (animator zabawy to niby fajna rzecz, ale jesteśmy zwolennikami urodzin/imprez w ogóle - na spontanie). Puściłam im muzykę i było dużo tańców. Potem dzieci usiadły w kółeczku (same!) i przekazywały sobie po kolei butelkę z płynem do robienia baniek mydlanych (wyjątkowo pozwoliłam puszczać w domu). Wyglądało to bardzo po indiańsku, choć pewnie żaden z dzieciaków nie zdawał sobie z tego sprawy :)

Przy zdmuchiwaniu świeczek (czterech różowych, w brokacie :P) Eli aż z emocji trzęsły się rączki :) A na torciku był obrazek:
Miało być z kwiatuszkami, ale w ostatniej chwili Ela sobie zażyczyła, żeby było z jakiejś bajki. Więc udało nam się znaleźć 2 w 1.

No i co... Ela dostała i wymarzonego kwiatuszka w doniczce, żeby się nim opiekować :) Lalkę, ubranka, puzzle z pieskiem, no same takie dziewczyńskie gadżety.

Po urodzinach Rafałka, gdzie dom się trząsł w posadach od zabaw grupki chłopców, teraz było nadzwyczaj spokojnie ;) A potem dużo łez, że koleżanki już pojechały do domu.

Dzieciaki zadowolone. My też, bo spędziliśmy czas z fajnymi ludźmi i naprawdę świetnie się rozmawiało. Takich dni więcej!

Sto lat, kochana Elusiu!

16 komentarzy:

  1. Tort z Krainy Lodu! A ja to niedawno oglądałem :D

    Wszystkiego Najlepszego, Królewno :) Dużo, dużo zdrówka i radości!

    Zazdroszczę Wam trochę tego spontanu, gości i tych baniek...

    Ściskam mocno!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Oj u Was też co jakiś czas rodzinne imprezy ;) A teraz to już ci wypadu gdzieś w zielone życzę!

      Usuń
  2. Najlepsze życzenia dla Jubilatki. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sto Lat dla Elzbietki!!! :)

    Czterolatka to powazny wiek! Panienka pewnie rezolutna, wesola i rozgadana! To juz nie dzidziulek! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nie dzidziulek, duża dziewczynka :) To już nawet nasza dwulatka poważnieje w oczach ;)

      Usuń
  4. Wszystkiego najlepszego dla malej księżniczki - niech Wam rośnie w zdrowiu i szczęściu :*

    PS Zastanawiam się, czy wszystkie małe dziewczynki chcą być księżniczkami :) Pamiętam, że kiedy ja byłam mała nie myślałam o przebierankach a z zabawek wybierałam klocki, samochód z wywrotką, traktorek... takie budowlane zabawki :P
    Z drugiej strony Twoja mała nie byłą księżniczką a królową - to różnica :)

    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nasze królewny też bawią się klockami, mieczami, samochodami, ale jak przychodzi co do czego, to wygrywają zabawki różowe i mocno dziewczęce :P
      Dzięki :))

      Usuń
    2. A mnie takie zabawki nudziły - nietypowym byłam dzieckiem xD
      Nie ma za co :*

      Usuń
  5. Wszystkiego najlepszego Jej Wysokość:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dawno mnie tu nie było i jak widzę czas nie stanął w miejscu co widać po naszych dzieciach Najlepszości dla Królowej Elżbiety ☺☺☺

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie piękne są przyjęcia urodzinowe dzieciaczków :) Sto lat dla jubilatki! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nieco spóźnione, ale prosto z serca życzenia - wszelkiego dobra.
    Ja dziś na zajęciu z przedszkolakami miałam wtopę, bo nie wiedziałam, co to Frozen. Już wiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uuuu to wtopa :D To tak jak nie wiedzieć, kto to Zygzak McQueen ;)

      Usuń
    2. ja nie wiem co to Zygzak McQueen ;)
      Ide się doszkolić :D

      Sto lat dla Królowej!

      Usuń