wtorek, 10 marca 2015

Sezon długich spacerów rozpoczęty :)






Nie wiem, jak w innych częściach Polski, ale u nas wiosna zagościła za dobre. Jest ciepło. Okna w domu mam otwarte a oścież. W ogrodach pełno krokusów, przebiśniegów, a nad nimi fruwają motyle...

A my? Korzystamy z ciepła. Gabryś w przedszkolu, więc włóczymy się we trójkę. Oglądamy kwiaty, pąki, bazie. Słuchamy, jak ptaki się wydzierają. Wczoraj motyl siadł Rafałkowi na ręce.

Do domu wracamy tylko na jedzenie :)

Byliśmy w Parku Jerzmanowskich - to kawałek od nas, ale jest tam pięknie i mam wyjątkowo dobre wspomnienia związane z tym miejscem :) Ela po raz pierwszy huśtała się na huśtawce, Rafałek szalał między drzewami.

Ja... Mam ochotę ułożyć się w słońcu i zasnąć... Obudzić się pełna sił i wypoczęta po zimie. Tak długo czekałam na jasne, piękne dni - jak zwykle trudno mi uwierzyć,  że to już. Kocham marzec.

A już w niedzielę imprezka urodzinowa. Nasz marcowy chłopczyk kończy trzy latka <3

8 komentarzy:

  1. Wiosna w pełni! :D
    U nas również pięknie, ciepło, kolorowo i wiosennie! :)
    I w końcu jest to, co tak bardzo lubię...takie cudne powietrze! :D
    Piękne zdjęcia!! Oby z dnia na dzień było coraz cieplej :):)
    Trzymam kciuki za przygotowania do imprezki :*
    Uściski! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. I w naszej części Polski tez zagościła wiosna, zrobiłam jej zdjęcia jeszcze pod koniec lutego, zdumiewające co :)
    Jest pięknie, słonecznie, miło :)
    Udanej imprezki i wszystkiego dobrego dla trzylatka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudownie...ja w południe jak spojrzałam na termometr to oslupiałam 22 stopnie w słońcu, dzieci biegały bez kurtek...

    OdpowiedzUsuń
  4. Imprezka będzie pewnie super :D oj tak Wiosna a ja siedzę w domku u nas na termometrze 16 stoni na słońcu :D milusio

    OdpowiedzUsuń
  5. o tak, zgadzam się z Tobą :-)) Choć akurat dziś u nas pogoda się zepsuła, ale ogólnie WIOSNA :D
    Wszytskiego dobrego dla solenizanta :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Mmmm cudny spacerek, chętnie bym się przyłączyła z wózkiem :) u nas dzisiaj już pochmurnie i dalej czekamy na wiosnę!
    Miłej imprezki i wszystkiego najlepszego dla Trzylatka! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie wczoraj też było tak pięknie i ciepło, a dziś? Deszcz, zimno, ponuro :(
    Wiosno wracaj!!

    OdpowiedzUsuń
  8. U nas jeszcze dość ponuro, wczoraj było 5 stopni. Ale mam nadzieję, ze to już ostatnie podrygi zimy.

    OdpowiedzUsuń