poniedziałek, 24 lutego 2020

Nostalgicznie w lutym jeszcze.

Mam ochotę usiąść gdzieś w dziczy, z dala od miasta. W zeschłej trawie, może podmokłej. I po prostu gapić się przed siebie w ciszy. Najlepiej na góry lub las. Żeby wylazło ze mnie to wszystko, co w szalonym pędzie się poodkładało.

Taki przedwiosenny zawias...

Tylko w środku, w rzeczywistości czasu na to brak. I znowu Pan Bóg woła do rzeczy, które by mnie normalnie przerażały - gdyby nie świadomość, że to On bierze za to odpowiedzialność. I ja nie muszę się o nic martwić. A już na pewno nie tym, że wychodzę do obcych ludzi i mówię - bo to nie od siebie będę mówiła. To znaczy taką mam nadzieję ;) Tak czy owak, takim Szustakiem bym być nie mogla, bo bym zwariowała. No ale ważne żeby każdy robił to, do czego się nadaje. A po Langustę sięgam zawsze, jak mam trudniejszy czas. Wczoraj słuchałam chyba ze dwie godziny :P

Już jutro przestanę być mamą niemowlaczka. Rocznica narodzin Michałka. Śmignęło. Porusza mnie to, jak dzieci rosną, zmieniają się. I jak Pan Bóg je prowadzi ich własną drogą.
Michaś. Luty 2019.
Tak to było :) A jak wygląda Michałek teraz, można sobie zobaczyć w poprzednim poście. W morskim kolorze nadal mu do twarzy ;)

Luty powoli się kończy. Miesiąc naszych z Krzyśkiem pierwszych pogaduszek, no i pierwszej randki, te 13 lat temu. Wtedy wszystko nam się zaczęło. A teraz pięcioro sporych już wilczątek w domu. Wspólnym domu.

Nawet jeśli czasem jest pod górkę, to mamy za co dziękować!

Za wspólne szlaki, górskie i nadmorskie. I nie tylko.

Tak mi dziś nostalgicznie wyszło :)

6 komentarzy:

  1. Najserdeczniejsze życzenia dla Michałka, najmłodszego, choć już nie tak małego Wilczątka <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Matko Kaszubko, przepraszam, iż w taki sposób się z Tobą kontaktuję, ale straciłam dostęp do Twojego bloga. Ratuj!!! Co mam zrobić, aby go odzyskać.

      Usuń
    2. Hej, u mnie ten sam problem. Nie wiem czemu, straciłam dostęp do Matki Kaszubki:(
      Życzenia dla Michała:)
      mama trójeczki

      Usuń
  2. Najlepsze życzenia dla Michałka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Serdeczne, szczera, najlepsze życzenia dla Michasia <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego dla Michałka :)

    OdpowiedzUsuń