wtorek, 11 czerwca 2019

Trzy latka Sarenki :)

To już dziś :) Ostatnie z dzieci przeskoczyło na kolejny poziom wiekowy ;D W niedzielę dmuchanie świeczki z trójeczką, a potem będą czekali na kolejne urodziny - aż do końca lutego. Tak patrzę na te suwaczki i widzę, że w 3,5 miesiąca się mieścimy z imprezami piątki dzieci. Plus Wielkanoc, Zesłanie Ducha Świętego (też mamy nocne czuwanie), Dzień Mamy i Dzień Dziecka - również wypadają w tym czasie. Intensywnie nam się żyje wiosną, nie ma co. I dobrze, trzeba się rozruszać po zimowym odrętwieniu.

Sarunia... Wczoraj patrzyłam na naszą czwórkę bawiącą się na podwórku. Dziewczynki były w podobnych sukienkach i nagle do mnie dotarło, jak bardzo Sarenka nam wyrosła przez ten rok. Właściwie niewiele się różni od siostry, te pół głowy mniej wzrostu i troszkę inna sylwetka - ale poza tym to stały obok siebie nasze duże panienki, a ja w momencie się wzruszyłam. Dwóch silnych szkolnych chłopaków, dwie długonogie pannice z przedszkola. A przecież nie tak dawno każde z nich nosiłam i karmiłam jak małego Misia. Przyjdzie czas, że on też tak pobiegnie przed siebie, będzie miał swój świat.

W te wakacje wypada nam dziesiąta rocznica ślubu. Jakoś tak wyjątkowo się czuję, patrząc na tą gromadkę, która się pojawiła przy nas. I wspominając te wszystkie wydarzenia, te trudne i te piękne. A przecież to jeszcze nie koniec :) Oby tak dalej, oby razem... I może być jeszcze więcej małych twarzy i rąk obok. Dobre owoce.

Dla Saruni tradycyjnie jej piosenka (właśnie puściłam w tle a młoda przybiegła z wrzaskiem "Moja piosenka!").

Biegnij przed siebie i nie bój się. Nigdy nie jesteś sama :* I  niech cię twój anioł stróż prowadzi, mała śliczna księżniczko.

Od kilku dni mamy trzydziestostopniowe upały i żywimy się głównie lodami i truskawkami. Zaczyna się lato. Za tydzień już wakacje. Już snujemy plany, w którą stronę Polski nas poniesie tym razem. Trzeba odpocząć, należy nam się po tym roku :)

PS. Moniqa myślę o Was i pamiętam w modlitwie. Czekam na wieści o Igusi ;) Powodzenia!

5 komentarzy:

  1. Sto lat dla Saruni :).

    I serdeczności dla wszystkich ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego, co najpiękniejsze dla Saruni.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze raz wszystkiego najlepszego dla Małej Księżniczki <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego dobrego dla Saruni... chwytaj wiatr jak w piosence <#

    Życzenia spóźnione ale szczere i z serca <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Serdeczności dla Sarenki :)

    OdpowiedzUsuń