poniedziałek, 1 czerwca 2020

Komunia Gabrysia.

I piękny dzień za nami. Teraz trwa Biały Tydzień, codziennie eucharystia. Dobrze jest :) Po tak długim czasie mszy przez internet docenia się to jeszcze bardziej...

Powyżej tort komunijny zdobiony przez samego komunistę ;D Uparł się - "To mój tort!". Niech ma :D

Sama msza pierwszokomunijna piękna... Siedziałam i dziwiłam się, że to już... Mój mały Gabryś przystępuje do komunii, a za parę dni skończy dziesięć lat. A ja wciąż pamiętam jak to było, gdy kołysałam go na rękach jak teraz Michałka. Jeszcze trochę i to on będzie mógł mnie wziąć na ręce :P

Dziwnie mi też było z myślą, że gdy Michaś będzie przystępował do komunii, to Gabryś będzie już pełnoletni O.o Póki co ostatniorodny podpatrywał pierworodnego, kręcąc mi się na kolanach i dziwiąc się - dawno nie byliśmy w kościele, oj dawno!

Rafałek był z nami na mszy i już pyta, czy za rok on może iść. Mam nadzieję, że się uda.

Dziewczynki i moi rodzice oglądali eucharystię przez internet, był film na stronie parafialnej... Podobnie inne bliskie osoby, uratował nas facebook. Bo mimo zniesienia obostrzeń (mogliśmy drogę do kościoła przebyć bez masek, udało nam się!) wskazana była jak najmniejsza liczba gości. Byli z nami teściowie, ale potem pojechali spod kościoła do siebie, do domu. Na uroczystym obiedzie komunijnym byliśmy u moich rodziców, z chrzestnym Gabrysia. 

I w tej prostocie i braku tłumów czy stosu prezentów było coś niesamowicie pięknego :) Naprawdę mogliśmy się skupić na tym, co najważniejsze.

A teraz kończę, trzeba poczytać jakieś bajki na dobranoc :) Polecam jeszcze:

3 komentarze:

  1. Życzę Bożego błogosławieństwa, miłości i Chrystusa w sercu... niech Chrystus prowadzi Gabrysia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie! To wspaniały czas! Życzę Wam tego doświadczenia białego tygodnia i zachwycenia Eucharystią na całe Wasze życie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Niech Gabryś na zawsze pozostanie zachwycony Jego Obecnością.
    Tort mnie powalił, a raczej Twoja otwartość, ja bym pewnie nie
    pozwoliła :(

    OdpowiedzUsuń