piątek, 4 września 2009

Nowe życie :)



Szczęśliwe zakończenia są szczęśliwymi początkami. 1 sierpnia 2009 roku był zdecydowanie najpiękniejszym dniem w moim życiu. Bóg połączył nas wreszcie i dał obietnicę. Jednocześnie nastąpiło pojednanie w rodzinie, a ja mogłam odejść w spokoju i zacząć to nowe życie bez balastu.
Wszystko wyszło tak pięknie, jak nie śmiałam nawet sobie zamarzyć...
Podobnie z podróżą poślubną, a raczej poślubną włóczęgą. Dwa tygodnie pod namiotem, pół wybrzeża przemierzone, piękne plaże, widoki, słońce. Nigdy lepiej byśmy tego nie zaplanowali. A przecież nic nie planowaliśmy.
A teraz mieszkam w wymarzonym domku pod Krakowem, praktycznie na wsi, o czym zawsze marzyłam. Z okna widok na zachody słońca. Spokój, cisza. Czuję się tam jak na wakacjach. Aż chce się wracać do domu. No i nie jestem tam sama. Każdego dnia mogę modlić się z Krzyśkiem i dziękować Bogu za kolejny wspaniały dzień, jaki nam dał.
Nie mam dostępu do netu, więc piszę na szybko z pracy ;) Tak, żeby to napisać, bo powinno być tu napisane, po tych wszystkich notkach.
Jest pięknie, jak jeszcze chyba nie było.
Pomyśleć co będzie, jak pójdziemy do Nieba... :)
Aha - dziękuję wszystkim za pamięć i życzenia. Trzymajcie się ciepło

Rivulet

6 komentarzy:

  1. To także nasza data ślubu - 1 sierpnia 2009 roku :) To był chyba szczęśliwy dzień na szczęśliwe małżeństwa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I dla Was także wszystkiego co najlepsze na dalszej wspólnej drodze :) Bo nie wiem, czy będzie wpis na blogu ;)

      Usuń
    2. Dziękuję ♥ Wpis będzie wieczorem. Teraz za dużo się dzieje: pół dnia spędziliśmy w Gdańsku na Westerplatte, wróciliśmy z dziećmi w miejsce, gdzie się zaręczyliśmy... A za dwie godziny Msza święta w naszym parafialnym kościółku, kolacja dla bliskich, dzieje się dziś.

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    4. Matka Kaszubka bardzo proszę o zaproszenie do bloga , po tym jak padł mi laptop w nowym muszę wszystko od nowa .A pani blog uwielbiam adres emaila to dorciaskwarczynska@onet.eu .Pozdrawiam Dorota Skwarczyńska

      Usuń
  2. Serdecznie gratuluję! Błogosławieństwa Bożego na dalsze, długie lata wspólnego życia. Wszystkiego najlepszego! :)

    OdpowiedzUsuń