piątek, 29 lipca 2022

Być w drodze.

Pakujemy się. Już jutro wyjazd.

Ciuchy pana M. już upchnięte w torbie, chwila przerwy by nie zwariować i zaraz biorę się za rzeczy Ani... Starszaki tradycyjnie ogarniają się sami.

Szczerze mówiąc chciałabym mieć to już za sobą i być w drodze... Zawsze wkurza mnie to pakowanie i pucowanie domu przed podróżą :P

Pocieszam się, że za 24 godziny będziemy... No nie wiem gdzie, ale na pewno nie tutaj :) I właśnie ten stan lubię, bycia nie wiadomo gdzie, przygody i ruchu. Tryb domowy znoszę w zimie z konieczności, ale na dłuższą metę wymiękam w czterech ścianach. Ale to przecież wiecie, bo zawsze tak marudzę... :)

Chyba nie przestanie mnie dziwić, że takiego dzikiego włóczykija Pan Bóg przeznaczył na mamę rodziny wielodzietnej. A jeszcze bardziej niezwykłe jest to, że da się to wszystko pogodzić. I że zamiast oszaleć, jestem po prostu szczęśliwa :P

A teraz koniec... Na ponad dwa tygodnie znikamy z netu (kocham to!). Mam nadzieję, że będzie pięknie.

Zwłaszcza że już w poniedziałek trzynasta rocznica naszego ślubu, a my będziemy wtedy we Fromborku – tam, gdzie zaczęliśmy naszą podróż poślubną. Po raz kolejny wracamy, znów w większym składzie.

Życie jest dobre <3

18 komentarzy:

  1. Powodzenia! Dobrej podróży! Niedługo się spotkamy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknego czasu dla całej Rodziny

    OdpowiedzUsuń
  3. Co do wymiękanie w czterech ścianach na dłuższą metę, mamy identycznie :) Chętnie bym się z Wami zabrał. Szerokiej drogi i udanej podróży. I pamiętaj, co Bilbo powiedział (mniej więcej): "Uważaj na nogi. Inaczej nie masz pojęcia, dokąd Cię poniosą..." :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Udanego wypoczynku dla całej Rodziny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudownie! Serdeczności!
    Najważniejsze że jesteś szczęśliwa. Jest tyle osób, które nie mogą się odnaleźć w swojej roli i cierpią. Dobrze wiedzieć, że są też tacy jak Ty ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspanialych Wakacji na Pomorzu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bylam ja, Agata. Nie wiem dlaczego blogger uznal, ze jestem anonimem, skoro jestem zalogowana. ;)

      Usuń