środa, 8 czerwca 2022

Wdzięczność.

Takie tam migawki... Fotografie ze strony wydawnictwa eSPe:

 Czas intensywny, ale dobry.

Spotkanie autorskie w gronie bliskich ludzi (krakowski Sternik!), więc udane. I cieszę się, że poznałam dziennikarkę z radia eM, Dominikę Szczawińską. Łatwo się było porozumieć już od pierwszej chwili :) Więcej zdjęć na Fb...

Za nami też urodziny najstarszego. Był najazd dwunastolatków, tort i confetti, i podchody, i nawet piniata z cukierkami zawieszona w pobliskim lasku!

Jeszcze tylko sześć świeczek na torciku Sary i będziemy mieli wakacje ;)

Udało mi się znaleźć miejsce, gdzie spędzimy wakacje nad morzem. Także ten, będą najlepsze Morskie bałwany, bo na żywo! I wizyta u Kaszubów...

A poza tym milion spraw szkolnych do ogarnięcia przed końcem roku... Ostatnie rozdziały szóstej książki do napisania. No i trzecia do sprawdzenia – niedługo ruszą prace nad nią (ma się ukazać w październiku). Spotkania autorskie do umówienia... Może się uda zarobić chociaż na paliwo, żeby gdziekolwiek w te wakacje dojechać przy kosmicznych cenach na stacjach benzynowych. Żyjemy w ciekawych czasach...

I co mi zostaje...

Niewyspanie, zmęczenie i wdzięczność, te trzy. Ale z nich największa jest wdzięczność :D

Beskidzko-bałtycki idealny pakiet wakacyjny.

15 komentarzy:

  1. Oj, dużo się u Ciebie dzieje. I intensywnie :). Wszystkiego co najlepsze dla solenizantów. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję! Czy można obejrzeć to spotkanie gdzieś na youtube?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powinno być, podobnie jak wywiad w radiu eM. Na razie mam linki do spotkań z Agatą Puścikowską: https://www.gosc.pl/doc/7537858.Worek-z-pomyslami i https://www.polskieradio.pl/18/4388/Artykul/2966988,Strefa-rodzica-Rodzina-wielopokoleniowa :) Dziękuję!

      Usuń
    2. Super, posłucham sobie w wolnej chwili.

      Usuń
  3. Witaj Strumyczku
    Rzeczywiście dużo się u Ciebie dzieje. Gratuluję kolejnego sukcesu.
    Odpocznij jednak chwilę, jak dasz radę.
    Niestety strona mi się nie wyświetla
    Pozdrawiam z pachnących zielonych stronek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kopiowałaś adres i otwierałaś w nowym oknie?
      Dziękuję :) Z tym odpoczynkiem to słabo, ale jest przyjemnie :)

      Usuń
  4. Wszystkiego Najlepszego dla Jubilata i Jubilatki-Za-Niedługo :) Życie Wam nabrało tempa, a ja jestem wzruszony, że znam taką pisarską gwiazdę jak Ty :) Tylko tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      E tam gwiazdę :P Jestem tylko zwykłą Tusią, która pisze o tym, co kocha.
      Ściskam!

      Usuń
  5. Wdzięczność, to piękna cecha, a dziękować powinniśmy częściej🧡🤗🌼
    Powodzenia z książkami📖📘📚
    Serdeczności zostawiam moc🍀💚😀

    OdpowiedzUsuń
  6. Skończyłam " Niebieski..."jestem zachwycona, zaczynam " Morskie..." Napiszę więcej na moim blogu, już proszę o trójkę. Każdy młody rodzic powinien połknąć całą serię. Genialny pomysł, czytałam jak dzieciak...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jak miło czytać takie słowa! :)) Dziękuję!

      Usuń