wtorek, 10 maja 2022

Walka.

 

Kolejne majowe dni mijają...

Raz jest upalnie i burzowo, raz chłodno i wietrznie. Jak u nas.

Zepsute auto tkwi u mechanika.

Uszkodzona zmywarka nie domywa naczyń.

Kaszląca Ania przez kilka nocy z rzędu nie dawała mi spać.

Próbuję ogarnąć chaos, myjąc po raz enty podłogę, gdzie Michał rozlał kakao.

I ustalić termin zaległych urodzin Eli, nie jest łatwo, ale jej obiecałam.

A jednocześnie...

Kwitną bzy, ich zapach unosi się nad uliczkami naszej podmiejskiej wsi.

Niebo bywa tak intensywnie niebieskie, a trawy rosną ku niemu jak szalone. Gęsta zieleń przypomina o wakacjach.

Zdarzają się każdego dnia małe drobne cuda, które uświadamiają nam, że nie jesteśmy sami.

Wbrew wszystkiemu piszę powolutku swoją książkę o czasie Wielkanocy. Nie jest łatwo i komuś chyba się to bardzo nie podoba, a we mnie samej tyle wątpliwości. Więc tym bardziej zaciskam zęby i w nocy – rozdział za rozdziałem.

Tylko dzięki temu, że On zmartwychwstał – żyjemy, zwyciężamy mimo przeciwności.

12 komentarzy:

  1. Odebrałam dziś książkę ;) Niech to będzie jakaś kropelka przechylająca szalę radości ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest kropelka :) Dziękuję!
      I dobrego czytania! :)

      Usuń
  2. Życzę wytrwałości z nową książką. Czasem właśnie tak jest, jak piszesz - zaciskanie zębów i rozdział za rozdziałem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, dla takiej serii jak "Blask Corredo" warto było zaciskać zęby :) Zawsze mi żal, gdy kończę ostatnią część ;)
      Dziękuję!

      Usuń
  3. Dasz radę! Trzymam mocno kciuki za życie rodzinne i pisanie książki. Jesteś cudowna, podziwiam, szanuję, podpatruję i zapraszam też na mojego bloga. U mnie połowa dzieci co u Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, bardzo mi miło! Znam Dom przy Wiosennej, wpadam czasem po cichu ;) Pozdrawiam ciepło! Trójka dzieci to już wyzwanie ;)

      Usuń
  4. Witaj piątkowo i trzynastkowo Rivulet
    Dokładam zatem i moją kropelkę szczęścia. Czekam też na nową książeczkę.
    U mnie też zmywarka nie domywa:(((
    Pozdrawiam zapachem bzu i życzę nadal szczęścia nie tylko dzisiaj

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nowa książka już wkrótce, jest zapowiedź na stronie wydawnictwa :)) Dziękuję i pozdrawiam ciepło!

      Usuń
    2. Słyszałam, że dzisiaj Dzień Rodziny. Mam nadzieję, że świętujecie bez niezaplanowanych przeszkód

      Usuń
    3. Świętowaliśmy z gorączką Ani ;) w sumie standard :D

      Usuń
  5. Podobno całe nasze życie jest jedną wielką walką. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń