poniedziałek, 4 marca 2019

Tydzień.

Michaś jest z nami po tej stronie brzucha już tydzień. Nie do wiary, jak szybko to zleciało, dopiero co szłam zdenerwowana na blok porodowy...

Za nami spokojny rodzinny weekend. Odbijamy sobie czas niepewności i oczekiwania. Jest wesoło :) Dzieciaki nie mogą się nacieszyć braciszkiem. Ja mogłabym się wpatrywać godzinami w słodki łepek i całować włoski. Jak dobrze móc go widzieć, dotknąć. Jak dobrze, że jest z nami. Że jest.

Dziś starsi rano wybyli z domu, a ja zostałam z młodszą dwójką. Odpoczęłam sobie. Mały głównie je i śpi, póki co jest bezproblemowy. Oczywiście trochę się stresuję, żeby mu minęła już żółtaczka i pępek się zagoił (u dziewczyn z tym drugim był problem). Ale mam nadzieję, że będzie ok. Teraz wieczorami i nocami będę się martwić o pięć osób, a nie o cztery. Taka cena bycia mamą :) Na samą myśl o tym, że któremuś z nich mogłaby stać się krzywda, czuję gulę w gardle i ucisk w piersi.

Oczywiście o Michałka bałam się już wtedy, kiedy był w brzuchu, ale inaczej. To tak działa, że od kiedy maluszek na mnie spojrzy po raz pierwszy swoimi małymi oczkami - wszystko się zmienia. Nagle się znamy i wiem, że zrobiłabym dla niego wszystko.

Jest piękny.

12 komentarzy:

  1. Cuuuudny!
    Fajnie że mam swego małego jeszcze to mało zazdroszczę;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknemu Michałkowi życzę wszelkich łask Bożych...

    OdpowiedzUsuń
  3. Mały myśliciel :)
    Cieszę się bardzo Waszą radością ;).

    OdpowiedzUsuń
  4. Kfiatushek.blogspot.com5 marca 2019 08:31

    Przystojniak ��

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczny - wyrośnie z niego przystojniak :D Tylko coś tak czółko marszczy. Nie lubi być fotografowany? xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję i niech rośnie na pociechę w zdrowiu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj, bo mi mleko kapie! Jaki Cud mały-wielki... Mój właśnie odpłynął w krainę snów, pół roczku skończył i nie wiem kiedy to zleciało.
    GRATULACJE!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne wieści Kochana! Chociaż widać, że Michałek troszku zdezorientowany jeszcze :D

    Najważniejsze jednak, że on już po tej stronie, że w miarę zdrowo i spokojnie i że jesteście wszyscy razem... Uściskaj Małego od Wujka Celta ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale malutki :) Do kogo on najbardziej podobny?

    OdpowiedzUsuń
  10. Taki słodki, taki śliczny, taki malutki...
    Kurczę, ale się wzruszyłam.

    Tak dawno u Ciebie nie byłam że nawet nie wiedziałam że spodziewajcie się dziecięca.
    Pozdrawiam i spróbuję nadrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny.Cud Stworzenia. Tylko kontemplować...

    OdpowiedzUsuń