poniedziałek, 9 listopada 2015

Czwarty cud :))

Jak już niektórzy wiedzą, a inni dopiero się dowiedzą, jestem w ciąży :)

Dziś byłam na pierwszej wizycie u lekarza i oglądałam nasze Maleństwo na usg. Serduszko bije ładnie, widziałam główkę, rączki i nóżki - akurat dzieciaczka było widać w pozycji "na żabkę". Jestem w 8 tygodniu, termin mam na 21 czerwca.

Żeby nie było za różowo, podobnie jak w ostatniej ciąży widać jakieś odwarstwienie w rogu. Mam brać luteinę, raczej polegiwać, no generalnie uważać na siebie. Wizytę kontrolną mam za 2 tygodnie. Cóż, pozostaje brać ładnie leki i modlić się do wszystkich ukochanych świętych o pomoc, coby się dzidziuś mógł rozwijać dobrze. Mam nadzieję, że wszystko będzie ok.

Od trzech tygodni mam koszmarne mdłości, co jest bardzo męczące, ale jest również dobrym znakiem - hormony działają. Tyle tylko że nie mam siły na nic, tylko bym leżała i spała (wtedy nie czuję mdłości, a jak tylko wstaję, to mam ochotę nie wychodzić z łazienki). Ech, oby do Wigilii - jakoś wtedy powinny minąć te dolegliwości, wraz z końcem 1 trymestru.

Oprócz tego czuję się atrakcyjna jak wór ziemniaków i wiecznie wkurzona :P

Ale poza tym bardzo się cieszę, bo mi się już do tego dzieciaczka tęskniło. I wreszcie jest. Pozostaje tylko przetrwać trudny czas. I mieć nadzieję, że z początkiem lata będziemy mogli uczyć się siebie i zachwycać swoją obecnością :)

Proszę Was wszystkich o modlitwę tudzież trzymanie kciuków :)

40 komentarzy:

  1. Pomimo naszej ostatniej dość... niemiłej dyskusji, kciuki zamierzam trzymać. Jeśli Cię czymś uraziłam, lub dotknęłam- to nie było zamierzone i po prostu- przepraszam.
    Cieszę się, że spełniacie swoje marzenia.
    Mam nadzieję, że ta ciąża mimo wszystko będzie spokojnym oczekiwaniem. Bez sensacji.
    Ściskam Was mocno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A na mdłości świeży imbir polecam :) Ja miałam takie 4miesiące z Lilą- kiedy leżałam, wszystko ok. Wystarczyło się za to podnieść.... Bleeee :) Ale wiesz co? Chciałabym jeszcze poczuć te paskudne mdłości :)

      Usuń
    2. Dzięki :) Też mam nadzieję, że mimo wszystko to będzie spokojna ciąża... No zobaczymy :)
      To życzę Ci, cobyś jeszcze mogła poczuć te mdłości :)

      Usuń
  2. Gratulacje najszczersze. Wspaniała nowina. Niech wszystko idzie dobrze...

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochani, gratulacje. I dla Rodziców i Rodzeństwa. Jeśli Cud okaże się dziewczynką, Rafałek doczeka się osobistej siostry :)
    Życzę dużo spokoju i obiecuję modlitwę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki co mam jakieś przeczucie, że to dziewczynka... No zobaczymy :)

      Usuń
  4. Gratuluję, piękna wiadomość! :)
    Pozytywnie zazdroszczę Twoim dzieciakom, że mają taką dużą rodzinkę, ja mam tylko brata, ale być może kiedyś moja będzie większa? :)
    Pozdrawiam,
    Panna Natja

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, cóz za wiadomość, gratuluję :) Mdłości przejdą, choć wiem jak mogą uprzykrzyć i spłycic tą radość, ale jak już sobie pójda, to euforia wybuchnie na całego :) Gratuluję i zazdroszczę, czwóreczka, niezłe wyzwanie - kciuki zaciśnięte !!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale super nowiny! Gratuluje i oczywiscie trzymam kciuki. Ciesze sie razem z Wami tym szczesciem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje. Ściskam Cię a właściwie Was bardzo mocno. Otaczam modlitwą. A Ty zajadaj migdały na te mdłości ;) i dbaj o siebie - odpoczywaj na ile tylko to będzie możliwe. Każda minuta polegiwania jest cenna.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję!:) Może pamiętasz, że niedawno się tu chwaliłam, że jestem w trzeciej ciąży . Jak się okazało noszę pod sercem bliźniaki:) będę miała więc czwórkę:) Mdłości też mi utrudniają życie chociaż teraz w 12 tygodniu jest o niebo lepiej. Zdrowia dla Was i niech Wam Bóg błogosławi. Kaja Lewandowska.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No no, super wieści :)) Gratuluję!!! i powodzenia :D

      Usuń
  9. Gratuluję :) Tak myślałam, że to będzie "ta" nowina, gdy pisałaś o "poniedziałku" :)) Odpoczywaj Kochana, mam nadzieję, że Elusia pozwoli Ci trochę poleżeć w ciągu dnia. Spokojnej ciąży i szczęśliwego rozwiązania!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. super to wspaniała wiadomość moje serce się raduje :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeszcze raz gratulacje!!!! Niech Was Pan błogosławi i strzeże :-) Mi po luteinie było jeszcze gorzej z mdłościami ale czego nie robi się dla malucha. Oby do Świąt Bożego Narodzenia!!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje :) Niech rośnie zdrowo.

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudownie!!! Gratulujemy i niech dzidziuś rośnie zdrowo a Ty dbaj o siebie, bo czasu na to polegiwanie to pewnie nie masz za dużo.

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję wszystkim za gratulacje i życzenia :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Wzruszyłam się... :) Gratulacje dla was :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie! Niech dzidziuś mocno się uczepi mamy...

    OdpowiedzUsuń
  17. No już wszystkie czekałyśmy, niemal jak chłopcy :). Oby Rafałek dostał "własną" siostrzyczkę. Albo braciszka. Co tam Pan przewidział.

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję:) Mi też lekarz mówił, że gdy kobieta ma mdłości w ciąży, to lekarz się cieszy, to znak, że wszystko ok:)
    Będzie dobrze:)
    Mama trójeczki

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniała wiadomość!!! Gratuluję!! Mdłości w końcu przejdą. A w drugim trymestrze jakoś się nabiera energii. Trochę zazdroszczę, bo my raczej na dwójce zakończymy.

    OdpowiedzUsuń
  20. Serdeczne gratulacje! Czwóreczka - brzmi wspaniale :) Zazdroszczę tak pozytywnie:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Szacun. Czwórka dzieci to wyzwanie!

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratulacje, dużo zdrowia dla Was obu :)

    OdpowiedzUsuń
  23. GRATULACJE, Kochana! :D :* Jeszcze trochę i braknie Ci tu miejsca na suwaczki ;)

    Uważajcie na siebie... A kciuki i modlitwy masz jak w banku :)

    Zapraszam do galerii sztuki celtyckiej: https://zyciecelta.wordpress.com/2015/11/12/galeria-sztuki-celtyckiej/

    OdpowiedzUsuń
  24. O dziewczyno Ty to masz odwagę! :P Tak coś czułam... I dlatego zajrzałam do Ciebie ;)
    Gratulacje :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudownie Rivulet!!! Będzie dobrze, Ktoś wszak czuwa nieustannie:) Rut

    OdpowiedzUsuń
  26. Cieszę się razem z Wami! Gratuluję i życzę dużo sił :))

    OdpowiedzUsuń
  27. m więcej tym weselej, będziecie jeszcze szczęśliwsi w większym składzie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. gratulacje i wszystkiego dobrego :)
    pozdrawiam c_w

    OdpowiedzUsuń
  29. Wszystkiego dobrego życzę. Mdłości nie zazdroszczę. Podziwiam za siłę na kolejne dziecko i modlę się, żeby zdrowe było. Sama chciałam mieć czwórkę, ale na razie się poddałam. Zobaczymy, co będzie, bo może Pan Bóg ma inne plany dla mnie. I oby więcej takich jak Wy, co mają siłę i chęć na wielodzietne rodziny, a przy okazji są normalni;-)
    Pozdrawiam
    Sara

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratuluję :) Niech Maluszek zdrowo i ładnie rośnie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Pięknie. Trzymajcie się zdrowo! Gratulujemy :)

    OdpowiedzUsuń