wtorek, 27 października 2015

Jest tak pięknie...

Po pierwszych śniegach myślałam, że to już koniec jesieni i pięknych kolorów. A jednak - październik pokazał jeszcze, jaki potrafi być urzekający... Można sunąć przez sterty opadłych liści, wśród nagich gałęzi drzew, czując się jak Arwen - gdzieś na krańcu czasów. Bo stary, narodzony w tym roku świat przeminął i pogrąża się w mroku. Czasem aż trudno uwierzyć, że po ciemnościach następuje zmartwychwstanie. A jednak ono zawsze rozwija skrzydła na czubku krzyża. Nadejdzie kolejna wiosna. Na razie jednak pozostaje dostrzegać te małe cuda, czerwone i żółte liście klonu, zmarznięte mimozy. I to dziwne o tej porze roku, kruche światło.

Chłopaki w przedszkolu, a my z Elą cieszymy się znowu pięknymi dniami.


10 komentarzy:

  1. Oj, też bym tak pobrodziła w liściach tylko z młodszym, ale póki co z dwójką. Mam nadzieję, że córci nie ominie pasowanie na przedszkolaka, przez to przeziębienie, już miesiąc jej nie mogę dokurować...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnie dni i u nas były piękne, choć chłodne. Korzystaliśmy ze spacerów. Ja bardzo lubię jesienne światło. Ma w sobie coś szczególnego. A w połączeniu z jesiennymi barwami daje niesamowity efekt.

    OdpowiedzUsuń
  3. "Kruche światło" - piękne sformułowanie...

    OdpowiedzUsuń
  4. My też korzystamy z pięknej pogody i na spacery chodzimy ja szczególnie po chłopaków do przedszkola wtedy mają radochę wielką:D

    OdpowiedzUsuń
  5. To prawda, ze pazdziernikowe swiatlo ma w sobie cos urzekajacego. Moj ogrod nabral takiej zlocistej poswiaty, ze dech zapiera z zachwytu. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesien jest piekna,szczegolnie ta zota. A zima tez ma swoje uroki,szczegolnie ta biala ;) U nas juz po zlotej jesieni9wyjatkowo pieknej w tym roku) przyszla ta szara. Ale nie narzekam. Poczekam do wiosny ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesień jest piękna! W ogóle wydaje mi się, że w tym roku jest jakaś bardziej kolorowa niż w poprzednich.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnio byłam w parku i chyba przez pół godziny siedziałam na ławce, patrząc z wielką przyjemnością na rodzinną sesję zdjęciową w liściach matki z dwójką dzieci :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. U nas był piękny weekend i miniony tydzień, za to dziś? O raaaaany, głęboki listopad :( Tak ponuro, zimno, szaro... Jednym słowem- masakra!

    OdpowiedzUsuń