środa, 10 lipca 2013

Test psychologiczny w upalny, leniwy dzień :)

Ludzie o tym typie charakteru określani są mianem “siła spokoju”, oryginalni i wrażliwi. Zazwyczaj wykonują swoją pracę do końca. Posiadają duże wyczucie w stosunku do innych ludzi. Dbają o sferę własnych uczuć. Maja dobrze rozwinięty system wartości, którego mocno się trzymają. Szanuje się ich za wierność własnym ideałom. W życiu są najczęściej indywidualistami. Rzadko dowodzą, czy naśladują innych.

Zawody które mogłyby do Ciebie pasować obejmują:
Doradcy, duchowni, misjonarze, nauczyciele, lekarze, dentyści, kręgarze, psycholodzy, psychiatrzy, pisarze, muzycy, artyści, fotografowie, opiekunowie do dzieci, pedagodzy, bibliotekarze, handlowcy, naukowcy, pracownicy społeczni.

Jest gorąco. Zaraz pójdziemy na spacer i na lody. Czekam aż Rafałek skończy jeść obiad (my zjedliśmy, kiedy spał). 

Z nudów zrobiłam sobie test psychologiczny. Szału nie ma, część odpowiedzi nie odpowiadała mi wcale, w części miałam ochotę zaznaczyć oba warianty. Te testy są chyba dla osób mniej skomplikowanych :P Niemniej może ogólny zarys się zgadza, więc zamieszczam wynik.


Rafałek zjadł. Podłoga jest cała w ryżu i szpinaku. Posprzątam później, idziemy się byczyć na zewnątrz :)

8 komentarzy:

  1. Wyszedł mi taki sam komentarz w teście:)))) tylko w zawodach miałam jeszcze "wróżbici" - HAAAAAAAA, dobre;)
    Pozdrawiam
    Justyna (czapkakrasnala)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)
      Też miałam wróżbitów, ale skasowałam drani :P

      Usuń
    2. Tak też żem sobie najsampierwej pomyślała, że to to samo;)
      J. (cz.k.)

      Usuń
  2. Hmm to ja też sprawdzę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powiedziałbym, że ten wynik dosyć dobrze Cię charakteryzuje, Riv :)

    A piosenkę lubię, tylko jakoś nigdy zespołu spamiętać nie mogę :P

    Ściskam!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ludzie o tym typie charakteru sa niezalezni, oryginalni, analitycznie myslacy oraz zdeterminowani. Posiadaja wyjatkowa zdolnosc wcielania teorii w zycie. Wysoce cenia wiedze, kompetencje i organizacje. Napedza ich realizowanie swoich wizji. Mysliciele na szeroka skale. Sa bardzo krytyczni w stosunku do swoich wyników, a takze innych ludzi. Urodzeni przywódcy, jednak mozna nimi kierowac jesli ufaja danemu przywódcy.

    Zawody które moglyby do Ciebie pasowac obejmuja:

    Naukowcy, inzynierowie, profesorowie, nauczyciele, lekarze, dentysci, stratedzy korporacji, zalozyciele organizacji, zarzadcy handlowi, menadzerowie, zolnierze, prawnicy, sedziowie, programisci komputerowi, analitycy systemów, informatycy, psycholodzy, fotografowie, zarzadzajacy instytutami badawczymi, nauczyciele uniwersyteccy, gracze w szachy.

    ______________-

    Hmm... I co Ty na to?? Jeśli chodzi o Twoje, to pasuje bardzo :) No, może wykonywaniem pracy do konca ^^ (patrz: ryż ze szpinakiem na ziemi, kidding :P)

    Całusy!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoje w sumie też pasuje, choć trochę za bardzo "zorganizowane" i "zdeterminowane" ;)
      Ufff, mam już kompa!

      Usuń
  5. Ja tam się ostatnio czuję aż za bardzo zdeterminowana, i według Orsinetto pasuje bardzo :) Tym bardziej, że właśnie dostałam pracę marzeń :D Dostałaś maile??? Całuski!!!

    OdpowiedzUsuń