wtorek, 4 czerwca 2013

To już trzy lata! :D

Dokładnie trzy lata temu o godzinie 19.40 urodził się mój kochany synek Gabryś :)

Pamiętam ten dzień bardzo dobrze, szczegóły jakoś wyryły się w pamięci... To jeden z najważniejszych dni w moim życiu, obok 14.03.2012 (urodziny Rafałka) i 1.08.2009 (nasz ślub).  Jak to było? O tym bardzo dokładnie napisałam w notce tuż po narodzinach... O TUTAJ, zapraszam do czytania (tylko komentarzy niestety brakuje, zostały na starym blogu), bo historia była niesamowita, nawet teraz jak wspominam, to mam świeczki w oczach.

Sama nie wiem, kiedy te trzy lata minęły. W momencie, gdy zostałam mamą i zaczęłam żyć dla kogoś, a nie dla siebie, życie stało się jakieś lepsze. Gabryś jest już dużym chłopczykiem, ma braciszka, pewnie niedługo będzie czekał na kolejnego (lub siostrzyczkę, ostatnio stwierdził, że by chciał ;)). Każdego dnia dziękuję Bogu na niego, ja Rafałka, no i za ich tatusia...

Dziś Krzysiek wziął urlop, żeby spędzić ten dzień z nami. Pogoda niestety deszczowa, ale oglądaliśmy tramwaje i rożne inne ciekawe rzeczy w Muzeum Inżynierii Miejskiej. A impreza urodzinowa będzie w niedzielę. Nawet Alnilam (mama chrzestna ;)) przyleci na tę okoliczność z Rzymu.

Bogu niech będą dzięki za te trzy lata z naszym synkiem!

8 komentarzy:

  1. To wszystkiego najlepszego dla Gabrysia! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. WSZYSTKIEGO NAJ NAJ NAJLEPSZEGO, Gabrysiu!! :D Uśmiechu, opieki Bożej na każdy dzień :) I spełnienia wszystkich marzeń :)

    Masz urodziny wspólnie z moim kumplem Piotrkiem :D

    Do Twojej Mamy: pozdrów Al ode mnie serdecznie, brakuje mi Jej na Polance :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego naj naj naj dla Twojego synka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Najserdeczniejsze życzenia w takim razie dla Syneczka - słodkie są takie trzylatki :)
    a teraz pójdę poczytać opis porodu, bo uwielbiam takie opowieści, zapewne nie jedną łzę uronię i będzie mi się wszystko sprzed prawie 4 miesięcy przypominało :)

    OdpowiedzUsuń
  5. sto lat Gabrysiu zdrówka i Błogosławieństwa Bożego...

    OdpowiedzUsuń
  6. I ode mnie wszystkiego dobrego! Uśmiechu, radosnego odkrywania świata!
    Niech się dobry Bóg Tobą opiekuje Gabrysiu!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego błogosławionego:) Spóźnione to trochę, ale zawsze na czasie;) Ostatnio nie w głowie mi były wpisy... Gratuluję wspaniałych chłopców - wszystkich;)
    Justyna (czapkakrasnala)

    OdpowiedzUsuń