wtorek, 27 listopada 2012

Urodziny :)

Wczoraj, 26 listopada, stuknęło mi 27 lat :) Dzięki Ci, Panie, za ten czas!

Żeby dnia nie spędzać w poremontowym bajzlu, pojechałam do rodziców. I tam spędziliśmy cały dzionek, i było fajnie.

Dostałam od Wilkołaka płytę Blackmore's Night "A Knight In York" <3 i słucham z dzieciakami cały czas.

Od brata książkę "Książę Mgły" Carlosa Ruiza Zafóna.

A od Celta prezent na jego blogu.

No i jeszcze masę życzeń. Dziękuję!

Ech, dobrze jest mieć urodziny :D

Jako że 21 listopada obchodził urodziny wspomniany wcześniej Celt Petrus, a ja wcześniej nie miałam okazji złożyć życzeń... Wszystkiego najlepszego, Celcie!!! Życzę Ci wielu pięknych, radosnych dni, spędzonych z ludźmi, których kochasz. I żeby Pan Bóg Ci zawsze błogosławił i Cię prowadził :) Dla Ciebie również muzyczny prezent:

 

Mam nadzieję, że się spodoba ;)

4 komentarze:

  1. Najlepsze życzenia urodzinowe!

    OdpowiedzUsuń
  2. 100 lat, 100 lat, wszelkiej pomyślności i dobra :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Ci bardzo, hobbicie kochany (tak zawsze mówił Bilbo do Froda ;) )...

    "We'll drink a toast to tomorrow, and one to days long ago..." - śliczne...

    A ta Lejdi Zgaga powalająca XDDD

    Ściskam Cię urodzinowo, najmocniej jak potrafię :* HAPPY BIRTHDAY!! :o)

    OdpowiedzUsuń