sobota, 8 września 2012

Na nowiutkim blogu ^^

No i jestem na nowym blogu. Prawda, że tu ładnie? :D
Od teraz, jako że mam neta i nowiutki udpicowany blog, będę pisać częściej. Promise.
Ale zacznę od jutra, bo padam po przeklejaniu notek :P
Komentarze niestety zostały na starym blogu, nie mam nerwów tego wszystkiego przenosić, sorki.
No i zaczęłam kopiować posty od tego z fotką z naszego ślubu. Tak mi jakoś pasowało ;)
Nie byłabym sobą, gdybym się czymś nie podzieliła - tym razem piosenka z zakupionej ostatnio na festiwalu muzyki celtyckiej płytki "TRĺÚ" (Beltaine).
Enjoy!

5 komentarzy:

  1. melduje poslusznie że jestem i że juz zmieniam Twój stary na nowy link u siebie :)
    Ta muzyka jest dobra

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale to sobie sprytnie wykombinowałaś. Przeklejanie notek hmm… :D

    OdpowiedzUsuń
  3. I ja przybywam do bajecznej krainy Riv i Jej Facetów :) Posyłam uśmiech :D i pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  4. Komentarz Twój zobaczyłem i zaraz tutaj czem prędzej przybyłem! :D Jak tu ciepło, jasno i słonecznie. Oby Ci się tu dobrze pisało... Zaraz Cię zmienię u siebie :)

    Tylko blogspot ma tę wadę, że ramka ze znajomymi blogami nie zawsze aktualizuje posty. To tak, żebyś wiedziała...

    I jeszcze Beltaine na początek... <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Można się do życzeń przyłączyć? Powodzenia w nowym miejscu, oby się dobrze pisało. :)

    OdpowiedzUsuń