sobota, 15 stycznia 2022

Wolna.

Wreszcie ferie...

Nie trzeba wstawać w środku nocy, by wysłać dzieci do szkoły.

Jakoś tak mam, że najlepiej się wysypiam między godziną 6 a 9 rano... Co sprawia, że nie nadaję się do normalnego życia :P

Owszem, mogłabym się pokusić o edukację domową, by nie wstawać, ale... jestem za leniwa na uczenie dzieci. Wolę, żeby zdobywały wiedzę u ludzi bardziej kompetentnych. A ja zyskuję wtedy trochę czasu dla siebie oraz na ogarnianie domu i najmłodszej dwójki. Jak już wypiję te dwie czy trzy kawy.

Także ten, jestem jednym z tych rodziców, którzy lubią ferie i wakacje. Wtedy nie gonią nas żadne obowiązki, lekcje ani egzaminy. Możemy się skupić na tym, co lubimy, czyli zabawie, spacerach, czytaniu, graniu i gotowaniu.

Właśnie uświadomiłam sobie, że powinniśmy być hobbitami i mieszkać w Shire, byłby spokój.

Mam pokaźny stosik do przeczytania, książkę do napisania, odkurzone już przez święta gry do zagrania z dziećmi. I właśnie popijam wyciśnięty dla mnie przez Sarę sok pomarańczowy, czekając aż Gabryś podgrzeje placki gruzińskie, które wcześniej kupiłam w piekarni.

I nigdzie mi się nie spieszy...

13 komentarzy:

  1. Takie chwile są każdemu potrzebne. Uwielbiam słuchać SDM.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też :) I wreszcie wrócili do bieszczadzko-anielskich klimatów!

      Usuń
  2. moje ferie za 2 tygodnie ;-)
    odpowczywajcie :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) 2 tygodnie szybko miną, doczekasz się :D

      Usuń
  3. Mnie już ferie nie dotyczą, co ma też swój urok. Ale niechęć do wstawania w środku nocy rozumiem aż nadto.

    OdpowiedzUsuń
  4. Niech żyje wolność! Ciesz się nią aż po czubek głowy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj, ja tez nienawidze wstawac przez 7 rano. Tak naprawde dopiero jesli pospie do 8, wstaje bez grymasu na twarzy. ;)
    Moje dzieciaki nie nadaja sie na edukacje domowa. Bylyby jednymi z tych mlodocianych, ktorzy sami wymyslaja sobie program nauczania, w rezultacie pewnie nie uczac sie niczego, co przydaloby im sie w dalszym zyciu. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, 8 to tak najwcześniej...
      Heh moi jak tylko dłużej jest przerwa, to za kolegami z klasy tęsknią, więc też odpada :)

      Usuń
  6. Czekam na przerwę międzysemestralną z utęsknieniem... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjdzie ;) Dobrego odpoczynku już teraz życzę :D

      Usuń
  7. Witaj bielą za oknem
    Carpe diem!!! Delektuj się każdą piękną chwilą.
    Przesyłam ciepłe pozdrowienia na skrzydłach wiatru

    OdpowiedzUsuń
  8. I u nas zaczęły się ferie, tzn. dla Tygrysa. Choć trudno się cieszyć, bo do następnej niedzieli jest na kwarantannie. Tata z nim, ale dla mnie oznacza to popylanie o 7 rano na autobus, ale chciało się na wieś to się ma. W przyszłym tygodniu mój domowy dyżur, co prawda trzy dni, ale zawsze coś. Najważniejsze, że Młody nie musi się przez większość ferii zrywać z rana do Babci.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń