poniedziałek, 26 października 2015

Szczypta polityki.

Oglądam i ryczę ze śmiechu. Zwłaszcza od 5 minuty jest dobre i zabójczo aktualne. Choć w tym wypadku to Kopacz powinna być w hełmie. I w szpilach. Widok byłby zaiste uroczy. Nie wiem tylko, czy zależałoby jej na harataniu w gałę w tym Peru.

I jeszcze to, jeden z moich ulubionych skeczy ostatnich czasów :P Ciekawa jestem, o której Palikota nabiją na Pałac Kultury. I do którego seminarium pójdzie Nergal.

A teraz czas na trochę prasy:

Spaliśmy z mężem smacznie, kiedy nagle usłyszeliśmy straszny łomot. Ktoś kopał z całej siły w drzwi naszego mieszkania. Nagle drzwi zostały wyważone, do przedpokoju wpadli czterej antyterroryści w pończochach na głowach i facet ubrany na czarno - jak Neo z "Matrixa" - z małym, białym kartonikiem pod szyją. On ewidentnie nimi dowodził - opowiada nam przerażona rozmówczyni.
- Bez słowa wskazał na mojego męża Krzysztofa. Czterej funkcjonariusze rzucili się na niego, związali mu ręce sznurem z jakimiś paciorkami, a dowodzący oficer wskazał na drzwi. "Gdzie mnie zabieracie?!" - krzyknął mąż. "Na poranną Mszę" - odpowiedział dowódca. Do końca życia zapamiętam okrzyk przerażenia, który Krzysztof z siebie wtedy wydał... - załamującym się głosem mówi Krystyna. (źródło)
Tak tak... Człowiek zasypia spokojnie i nagle budzi się w zupełnie innej rzeczywistości. I, choć może wielu z Was się ze mną nie zgodzi, jest to zmiana na lepsze. Być może za jakiś czas będę się cieszyła z końca rządów PiSu tak samo, jak teraz z odejścia PO. Znając życie, jest to bardzo możliwe.
A jednak teraz czuję ogromną ulgę. To, co się działo w ostatnim czasie i co robili z nami Donald i potem Ewa było i męczące i przerażające. Czas zmienić myślenie lewostronne na prawostronne :P
I może wreszcie przestanę słyszeć od pani o surowym wyglądzie złośliwej nauczycielki, jakie to mam średniowieczne i zacofane poglądy na temat życia.
No jak tu się nie cieszyć :)
W weekend udało się odpocząć, więc dobrze jest. W środę Rafałek będzie pasowany na przedszkolaka. Będę przeżywać ;)
Trochę Kukiza na koniec...
Jestem moherem, oszołomem,
Nazistą, świnią , homofobem
Zdrajcą, agentem, pomyleńcem,
Wrogiem dla Rosji i Unii Europejskiej

Katolem, który nie rozumie,
Że zarodek to nie człowiek, bo chodzić nie umie
Głąbem, co wciąż ma jedną żonę
Jestem moherem oszołomem

Ciemnogród jestem i faszysta,
Wróg społeczeństwa, nonkonformista
Matołem jestem obrzydliwym,
Kołtunem, chamem, ścierwem parszywym

Nacjonalistą zaślepionym
I roszczeniowcem pomylonym
Durniem, co szuka dziury w całym
W naszym Systemie doskonałym

Tak - to ja
Przyznaję się
Zabijcie mnie!

Idiotą jestem, który nie kapował
Gdy z kolegami mury malował
Nie sprzedał esbekom narzeczonej
I na dodatek wziąłem ją za żonę

Chamem niesubordynowanym
Co kontestuje jedynie słuszne plany
Nie widzi, że Polska jest wielka!
Tak jak za rządów Towarzysza Gierka

Tak - to ja
Przyznaję się
Zabijcie mnie!

12 komentarzy:

  1. Ech, polityka... Tą w naszym kraju to najlepiej przemilczeć, bo poziom obu partii to dno i ze sto metrów mułu. Co ja sobie myślę? Ano chyba to, że pożyjemy zobaczymy. Oczywiście, obawiam się rządów Pis-u, jak pewnie większość ludzi, uważam, że jest tam parę niezrównoważonych osób. Pozostaje mieć nadzieje, że skoro już doszli do władzy, to odezwą się ci bardziej ogarnięci i zrównoważeni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ot i tyle w temacie.. świat się krzywi, mi wszystko jedno w sumie, aby tylko wojny nie było i żeby moje dzieci w wolnym kraju się wychowywały, mając wolność słowa i przekonań, bez tej nienawiści w narodzie i przedziwnych podziałów...

      Usuń
    2. Oj nie wiem, czy świat się krzywi, z tego co czytam, to reakcje są różne. Krzywi się co najwyżej ""Wyborcza", "Newsweek" i TVN, ale trudno nazwać to środowisko całym światem :)
      Też nie wiem, co to będzie, ale cieszę się, że przy sterze nie ma już PO. Bo gdyby porządzili dalej, to obawiam się że ludzie o "innych" poglądach na różne kwestie etyczne musieliby zacząć rozprowadzać bibułę. A tak to liczę na to, że skończy się niszczenie dzieci przy pomocy edukacji seksualnej (nauka masturbacji dla czterolatków mnie powaliła), wprowadzanie gender gdzie popadnie (jak ktoś chce, to niech przebiera synka za dziewczynkę, ale do cholery niech to nie będzie obowiązkowe!), uczenie w szkołach jak szkodliwa jest homofobia (w znaczeniu: kto uważa że współżycie gejów to grzech, ten jest kretynem), no i walka o wolność wszystkich, tylko nie normalnych rodzin (po co komu małżeństwo, niech będą rozwody, a związki partnerskie to dopiero super sprawa!). No i oczywiście sprawa aborcji - przecież kto nie chce zabijać tych małych dzieci, odbiera wolność kobietom. Wstyd i hańba...
      Także choć entuzjastką PiSu nie jestem, to z braku laku w tym momencie im kibicuję... Swoją drogą szkoda. Nie wiem, czy też zauważyłyście, ale już od lat Polacy nie głosują za kimś, a raczej przeciw komuś. Ciekawa jestem, czy kiedykolwiek pojawi się ktoś, za kim aż będzie się chciało głosować...

      Usuń
    3. bo Polacy to taki troche przewrotny narod;) ale jak narod wybral tak tez bedzie mial...

      Usuń
  2. Dzisiejszy poranek przyniósł nam nie tylko zmiany w polityce, ale również pozytywną decyzję w sprawie becikowego. Jak tak dalej będzie, to jestem za. A tak naprawdę czas pokaże.
    To w środę wielki dzień Rafałka i wzruszenie dla Mamy. Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam nadzieję, że będzie dobrze. A takiej nadziei nie miałam już od dawna, przyglądając się wyczynom polityków.
      Dziękujemy :))

      Usuń
  3. "A tak to liczę na to, że skończy się niszczenie dzieci przy pomocy edukacji seksualnej (nauka masturbacji dla czterolatków mnie powaliła), wprowadzanie gender gdzie popadnie (jak ktoś chce, to niech przebiera synka za dziewczynkę, ale do cholery niech to nie będzie obowiązkowe!), uczenie w szkołach jak szkodliwa jest homofobia (w znaczeniu: kto uważa że współżycie gejów to grzech, ten jest kretynem)".

    Nie wiem, z jakimi szkołami miałaś do tej pory do czynienia, albo- co jest bardziej prawdopodobne- kto Ci podobnych durnot nagadał ( obowiązkowe przebieranie synka za dziewczynkę w szkole??? seriously??? ), a Ty to łyknęłaś jak gąsior kluchy, ale takiego myślenia to serdecznie współczuję.
    I już chyba wiem, komu zawdzięczamy najbliższe 4 lata pod rządami fanatyków i oszołomów.
    Bo niestety- jest Was coraz więcej...

    Aśka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety true story, choć na szczęście nie moje dzieci to dotknęło. Ostatnio tego typu historii nasłuchałam się aż za dużo (nie od rozhisteryzowanych moherów, ale od rodziców), a o wielu rodzice nic nie wiedzą.
      I na szczęście jest nas coraz więcej.
      A rządy fanatyków i oszołomów właśnie się skończyły, przynajmniej na jakiś czas. Po ośmiu latach można mieć dość.
      Pozdrawiam Asiu i życzę miłego wieczoru :P

      Usuń
  4. ech nie lubię polityki w sumie musiało się zmienić ja tam głosowałam właśnie na kukiza bo pis już kiedyś rządził i tez nie było aż tak dobrze no ale teraz będą sami rządzić więc zobaczymy jak im pójdzie ale bałagan który zrobiło Po będzie ciężko wyczyścić :p dobrze że już jesteście zdrowi :D i odrobinę wypoczęci :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię Kukiza ;) I pamiętam Pisowski bajzel, mam nadzieję tylko że tym razem będzie inaczej. Kiedyś byłam zwolenniczką PO, bo wydawało mi się że są neutralni światopoglądowo, ech ale się pozmieniało.
      Oj bałagan jest gigantyczny...

      Usuń
  5. Być może nie zmieni się wiele, ale od początku jestem żelaznym elektoratem PiSu, żeby się nie rozdrabniać na pomniejsze ugrupowania;-) Więc się cieszę, bo bliższa mi to opcja światopoglądowa.

    OdpowiedzUsuń