poniedziałek, 29 września 2014

Pola Chwały i imieniny chłopców.

Dzisiaj imieniny naszych chłopców. I generalnie wszystkich osób, których patronem jest jeden z trzech Archaniołów - Gabriel, Rafał lub Michał. Tak sobie myślę, że nie wiem, czemu długo wzbraniałam się przed tym ostatnim. No dobra, wiem - bo taki pierwszy, najbardziej znany i w ogóle. A ja zwykle się zakochuję w tym, co piękne, ale niepozorne. Dopiero niedawno go odkryłam i polubiłam za dokonanie tego wyboru: nie ja na pierwszym miejscu, tylko Bóg. Także jeśli dane mi będzie mieć jeszcze jednego synka, to czemu nie, anioł z mieczem w dłoni to dobry wzór dla chłopca :) W ogóle razem z Krzyśkiem mamy słabość do aniołów, co widać po imionach dzieci (Elżbieta w ewangelii pojawia się w tym samym miejscu, gdzie Gabriel). Może czujemy, że bardzo potrzebujemy ich wsparcia i opieki w naszej - jak by nie patrzeć - trudnej drodze... O aniołach bardzo fajne rozważanie znalazłam dziś TUTAJ.

W ramach prezentu imieninowego pojechaliśmy wczoraj wszyscy do Niepołomic na Pola Chwały. Lubimy rycerskie klimaty (w zeszłym tygodniu byliśmy na podobnej, choć nieco mniejszej imprezie w Zabierzowie), także mogliśmy znowu zobaczyć rycerzy w akcji. Tym razem nie tylko tych średniowiecznych, bo w Niepołomicach można było zobaczyć cały przekrój, od gladiatorów i legionistów po współczesnych komandosów. Poprzebierane postaci kręciły się po całym miasteczku, wyglądało to niesamowicie. Nie zabrakło oczywiście pięknych dam, ubranych w dworskie suknie, a obok poprzebieranych za rycerzy chłopców kręciły się małe dziewczynki-księżniczki.

Oczywiście szalałam z aparatem i porobiłam masę fajnych zdjęć, tutaj wrzucam część. Miłego oglądania :)

10 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego z okazji imienin chłopaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego dobrego dla Chłopców. Świetna imprezka.

    OdpowiedzUsuń
  3. To u mojej bratowej też wszyscy mają jednego dnia- Ania , Hania i Grażyna ;) Fajnie tak ;) Bardzo ładne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego Najlepszego! U nas też świętujemy , tego brakującego od Was:) Michała:)
    Ale fajni rycerze i w ogóle!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna imprezka :) i wszystkiego najlepszego z okazji imienin :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Imieninowe buziaki dla Chłopców! :* :)
    Świetne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. o to mój michas mial imieniny ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nawet nie wiedziałam, że w Niepołomicach takie coś jest organizowane :)
    Uściski dla Chłopców !

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałaś rację - bardzo ciekawe :) Niesamowicie klimatyczne są takie rzeczy :)

    I ten wawelski dziedziniec na końcu...ale Ci zazdroszczę!

    A Gabrysiowi i Rafałkowi spóźnione ale szczere wszystkiego naj-naj-nalepszego! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Celcie - to dziedziniec zamku w Niepołomicach :)
    Cariewna - a jak tam Twój Michaś???
    Dziękuję wszystkim za życzenia ;)

    OdpowiedzUsuń