wtorek, 1 lipca 2014

Elusiowe zdjęcia :)


Taka była po urodzeniu...
A to sukienka z chrztu.
Nasza panienka teraz :)
Na spacerze.
Moja zamyślona Smerfetka :)
Rozchichotana.
I w gronie czytelników ;)
Zgrałam fotki z komórki wreszcie i zafundowałam sobie niezłą wycieczkę... Pierwsze zgrane zdjęcie przedstawia Elusię jeszcze szarawą, dopiero co urodzoną, potem inne ze szpitala... I następne aż do dziś, na każdym nasza królewna coraz większa i piękniejsza. Tutaj wrzucam niektóre, na pamiątkę i żeby się nią pochwalić - w końcu jest czym ;) Niedługo nasza Smerfetka skończy 3 miesiące, pierwszy trymestr po tej stronie. Hmm. A to kiedyś jej z nami nie było? Niemożliwe.

11 komentarzy:

  1. Ależ ten czas leci :) Już 3 miesiące :)
    Cudna Kruszynka!
    Uściski! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam Cie tylko z zdjęć ale może właśnie dlatego widzę jak Malutka jest do Ciebie podobna :)))
    Jak pięknie umiesz cieszyć się dzieciństwem swoich dzieci!

    OdpowiedzUsuń
  3. To już... Ale minęło..
    Slodzinka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Toć to kawał "Elki" jest :) Słodka kluseczka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna dziewczynka :) I ładne ma imię, takie klasyczne, teraz dość rzadkie, ale bardzo ładne.

    OdpowiedzUsuń
  6. O, rety :-) !!! Dziewczyna cud malina :-) !

    OdpowiedzUsuń
  7. Mała ślicznotka! jak pięknie rośnie i te minki! cudo:))

    OdpowiedzUsuń
  8. urocza i tak fantastycznie rośnie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale mała jest podobna do Ciebie!!! A ostatnie zdjęcie bardzo mnie rozczuliło:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda że czasu nie można zatrzymać. Za szybko te dzieci rosną :)

    OdpowiedzUsuń
  11. No niezła sesyjka... :) Może Elusia będzie w przyszłości modelką ;)))

    Pozdrawiam Cię gorąco... Mam nadzieję, że nie obraziłaś się i nadal mnie odwiedzasz...

    OdpowiedzUsuń