czwartek, 23 maja 2013

Dziś pytanie, dziś odpowiedź ;)

Położyłam spać chłopców. Czekam, aż Krzysiek wróci z pracy (dziś, jak zwykle, zobaczę go późno). Żeby poprawić sobie humor postanowiłam odpowiedzieć na pytania zadane przez Heke. Bo mi się podobają, a poza tym potem mogę pozaczepiać innych ludzi swoimi pytaniami :P

1. Jeśli miałbyś/miałabyś znaleźć się jutro na bezludnej wyspie oraz mógł/ mogła wziąć ze sobą tylko 5 rzeczy, co by to było i dlaczego?
"Uprzedmiotowiłabym" na tą okazję Krzyśka i chłopców, bo nie zamierzam bez nich siedzieć na żadnej wyspie. A poza tym Pismo Święte i coś, co wybrałby Krzysiek (młotek? piła? nóż?), bo jest bardziej praktyczny ode mnie :)
2. Wolisz upalne lato czy mroźną zimę?
Kocham upalne lato i nie znoszę mroźnej zimy.
3. Twoje największe marzenie...
W tym momencie - pojechać z rodziną na wakacje i odpocząć...
4. Jaki jest Twój stosunek do równości w związku? Wolisz, by to partner/ka podejmował/a decyzje?
To mąż powinien podejmować decyzje, bo jest głową  rodziny :)
5. Uprawiasz jakiś sport? Jeśli tak, to jaki i dlaczego?
Różne rzeczy uprawiam (ogródek :P), ale sportu żadnego nie, może przez astmę, może przez lenistwo.
6. Dokończ zdanie: "Lubię gdy wiosną... "
Wreszcie robi się ciepło i jest więcej światła.
7. Czy miałeś/ miałaś kiedyś lub może masz w chwili obecnej jakieś zwierzątko?
Miałam żółwia, kota, psa, chomiki (sztuk 8), rybki, królika. Obecnie nie mam, czekam, aż dzieci będą większe :)
8. Czy należałeś/należałaś lub należysz do jakiejś wspólnoty religijnej (np. wspólnoty Ruchu Światło-Życie)?
Jestem we wspólnocie neokatechumenalnej.
9. Twój ulubiony zapach...
Bez, akacja, lawenda, konwalia, lipa, kawa, cynamon. Jestem zapachofilem :D
10. Ubrania w szafie układasz wg koloru, typu lub w inny sposób, a może wcale ich nie układasz?
Według koloru, ale zwykle i tak mam bałagan.
11. Ile dziennie czasu spędzasz przed ekranem komputera? Z przymusu czy z przyjemności?
Godzinę lub dwie dla przyjemności wieczorem, gdy chłopcy już śpią.

A teraz czas na moje pytania :)

1. Co najbardziej poprawia Ci humor?
2. Co dziś dla siebie zrobiłeś/zrobiłaś, by poczuć się lepiej?
3. Z jakim bohaterem/bohaterką się utożsamiałeś(aś) w dzieciństwie i czy zostało Ci to do dzisiaj? :)
4. Smak lata to...
5. Twoje najmilsze wspomnienie?
6. Gdzie pojechałbyś/pojechałabyś w podróż marzeń?
7. Twoje ulubione lody to...
8. Kawa, herbata, czy kakao?
9. Książka i (lub) film, które zmieniły Twoje życie...
10. Wolisz odpoczywać w domu czy podróżować?
11. Czy dopuszczasz myśl, że Bóg przytula Cię, gdy jest Ci źle i kocha Cię właśnie takiego, jaki jesteś, ze wszystkimi słabościami? :)

O odpowiedzi proszę:
1. Celta.
5. M.
6. Żonę.
8. Joannę.
9. Cichą.
10. Ajobę.
11. Miśkę

Dobrej zabawy :) A ja idę się rozejrzeć za jakąś kanapką, bo zaczynam być głodna...

5 komentarzy:

  1. bardzo dziękuję, ja jednak niezmiennie od 7 lat zabawom blogowym mówię: nie:) musisz mi wybaczyć:)*

    OdpowiedzUsuń
  2. O jakie ładne odpowiedzi :) cieszę się, że spodobały Ci się moje pytanka :) i pozwól, że też odpowiem (jako, że mam mnóstwo do nauki!):
    1. czekolada i muzyka
    2. właśnie skończyłam malować paznokcie! :)
    3. Z Ulą z książki "Ten obcy"
    4. lody czekoladowe!
    5. wczorajszy dzień, poznanie narzeczonego, a najważniejsze- powrót do Boga po kilku latach tułaczki.
    6. Nowa Zelandia albo Egipt
    7. o smaku śliwki w czekoladzie :)
    8. Herbata i kakao :P
    9. Jest ich zbyt wiele :) Każdy film, każda książka wnoszą coś do mojego życia i to jest własnie piękne... Za bardzo utożsamiam się z danymi bohaterami np. jedną z moich ulubionych są "Cierpienia młodego Wertera" :)
    10. odpoczywać w domu :)
    11. oczywiście, że tak, zwłaszcza, że jestem taką przylepką trochę :) Jak raz przytulę, to nie chcę puścić. I do Pana Boga też będę musiała się mocnoooo przytulić, by już nigdy nie odejść na złą drogę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku, dziękuję za zaproszenie :) Wypatruj nowej notki niedługo :) Ale gdzieniegdzie będę musiał chyba udzielić więcej niż jednej odpowiedzi ;))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za zaproszenie - brałam udział już wielokrotnie, więc pozwól,że odpowiem u Ciebie;)
    1.Dzisiaj blogi:)
    2.czytam;)
    3.Oj różnie, ale dużo nauczyłam się od Pollyanny:)
    4.papierówki
    5.wiele, wiele
    6.do Australii
    7.grycan
    8.kawa
    9.Zielona mila
    10.I tak i tak;)
    11.To przekonanie sprawia,że wszystko ma sens;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję serdecznie za zaproszenie ale skryję się w milczeniu. Przepraszam, naprawdę mi miło ale jak zaczęłam myśleć zwłaszcza o ostatnim pytaniu - to się rozsypałam. Pozdrawiam ciepło i dziękuję za zaproszenie. M.

    OdpowiedzUsuń