niedziela, 21 kwietnia 2013

Poruszenie na placach.

Jeśli mieszkasz w mieście i w niedzielę podczas spaceru zobaczysz grupkę ludzi z banerami wzywającymi do nawrócenia, zatrzymaj się :) To co usłyszysz, będzie pocałunkiem od Pana Boga. Specjalnie dla Ciebie.

Na placach na całym świecie trwa teraz cykl niedzielnych katechez na ulicach. Dla ludzi spoza Kościoła, wątpiących itd. Mieliśmy dziś szczęście już drugi raz z kolei być na takim spotkaniu i dzielić się swoim doświadczeniem działania Boga. Chłopcy też nie narzekali, bo przez godzinę mogli sobie hasać po zielonym skwerku.

Na filmiku powyżej można zobaczyć, jak to wyglądało w Warszawie. W Krakowie zapraszamy m.in. na plac przed kościołem Franciszkanów, pod słynnym papieskim oknem.

Namarie!

3 komentarze:

  1. Zgadza się :) Ja też spotkałam dziś dwa razy w Lublinie tą grupkę. Nawet nie wiedziałam o tej inicjatywie :) Sama wróciłam z Via Lucis, która pierwszy raz była w moim mieście :) Zmartwychwstał Pan!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. ekstra niestety u nas w mieście nie ma czegoś takiego a szkoda:(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa forma ewangelizacji :) W moich rodzinnych stronach co roku jest Wakacyjna Ewangelizacja Bieszczad (Bieszczadów, obie formy poprawne)- na szlakach, w miejscach w lecie zatłoczonych (zapora w Solinie, mojej miejscowości), a i nawet w tych, gdzie tylko wilki nocą spacerują :) http://bieszczadydlajezusa.pl/

    OdpowiedzUsuń