piątek, 16 listopada 2012

Łebski blog, odsłona druga.

 I jeszcze pytanka od Alnilam :*
 
1. Osoba, której spojrzenie rozprasza chmury na Twoim niebie. KRZYSIEK :)
2. Największe spełnione marzenie lub marzenie "do spełnienia" w niedalekiej przyszłości. TO, ŻE MAM MĘŻA I DZIECI - zawsze o tym marzyłam.
3. Kultura jakiego kraju, poza Polską, odpowiadałaby Ci najbardziej? Dlaczego? WŁOCHY!!! (JEDZENIE, MUZYKA, KLIMAT, STYL BYCIA, WATYKAN O RZUT KAMYKIEM. TYLKO ŚNIADANIA JADŁABYM POLSKIE ;))
4. Piosenka, którą chciałabyś, aby zanucono wracając do domu po Twoim pogrzebie. ;)

5. Jedna rzecz, którą najbardziej w sobie cenisz? CIĘTY JĘZYK :P
6. Czy lubisz tańczyć? TAK :)
7. Ulubiony smak dzieciństwa. POMIDOROWA Z RYŻEM MOJEJ MAMY I BITKI MOJEJ BABCI.
8. Zapach, który przypomina Ci o bezpieczeństwie i szczęściu. HM. LAWENDA, CHYBA.
9. Kiedy ostatnio powiedziałeś osobom, które kochasz, że tak jest? WILKOŁAKOWI I DZIECIOM MÓWIĘ CODZIENNIE.
10. Śniadanie: słodki rogalik z czekoladą i cappucino, czy jajecznica z bekonem i szklanką herbaty? ZDECYDOWANIE TO DRUGIE ;)
11. Morze, czy góry? ZAWSZE BYŁY GÓRY... ALE TERAZ MORZE KOJARZY MI SIĘ Z NASZĄ PODRÓŻĄ POŚLUBNĄ... WSZYSTKO JEDNO, BYLE Z KRZYŚKIEM.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz